تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: سه شنبه، 22 تیرماه 1389  

 

روند رو به رشد استفاده کارمندان از شبکه‌های اجتماعی در محل کار

 
 

بسیاری از کارشناسان IT هشدار می‌دهند که استفاده از رسانه‌های اجتماعی در محیط کار علاوه بر کاهش بهره‌وری و اتلاف زمان، می‌تواند به تهدیدات امنیتی دامن بزند. 

 
 

ایتنا - بسیاری از کارشناسان IT هشدار می‌دهند که استفاده از رسانه‌های اجتماعی در محیط کار علاوه بر کاهش بهره‌وری و اتلاف زمان، می‌تواند به تهدیدات امنیتی دامن بزند.

بر اساس پژوهش که اخیراً توسط ترندمیکرو صورت گرفته است، تعداد آن دسته از کارمندانی که در محیط کار و در ساعات کاری، از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، در حال افزایش است.

در این پیمایش که عادات رفتاری 1600 کاربر اینترنتی از کشورهای آمریکا، بریتانیا، آلمان و ژاپن بررسی شد، این نتیجه به دست آمد که در دو سال گذشته میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی در محیط کار، از 19 درصد به 24 درصد رشد داشته است.

بنا به گزارش ایتنا به نقل از Mashable در آلمان اوضاع وخیم‌تر بوده و میزان استفاده، 10 درصد رشد داشته است.

از جمله مشهورترین شبکه‌های اجتماعی می‌توان به فیس‌بوک، توئیتر و لینکدین اشاره کرد.

مشخص نیست که آیا کارمندان از این سایت‌های پرطرفدار در راستای اهداف کاری استفاده می‌کنند و یا اینکه صرفاً این موضوع، عاملی است برای تلف کردن وقت و سرمایه شرکت‌ها.

بر اساس این گزارش کارمندانی که از لپ‌تاپ استفاده می‌کنند، در استفاده از شبکه‌های اجتماعی به هنگام کار افراطی‌ترند.

در این بررسی، تقریباً یک سوم کاربران لپ‌تاپ‌ها در سراسر جهان گفته‌اند که آنها هفته‌ای یک بار هم که شده، به این گونه سایت‌ها سر می‌زنند.

این در حالی است که بسیاری از کارشناسان IT هشدار می‌دهند که استفاده از رسانه‌های اجتماعی در محیط کار علاوه بر کاهش بهره‌وری و اتلاف زمان، می‌تواند به تهدیدات امنیتی دامن بزند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed