تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: مطالعات روزنامه‌نگاری

تاریخ ارسال: یکشنبه، 20 تیرماه 1389  

 

مقبولیت رسانه‌های جدید در نزد خبرنگاران

 
 

طبق یافته‌های یک بررسی جدید، برای نخستین بار خبرنگاران در سراسر اروپا رسانه‌های جدید را یک منبع باارزش دانسته و آن را مانعی برای کار خود ارزیابی نمی‌کنند. 

 
 

طبق یافته‌های یک بررسی جدید، برای نخستین بار خبرنگاران در سراسر اروپا رسانه‌های جدید را یک منبع باارزش دانسته و آن را مانعی برای کار خود ارزیابی نمی‌کنند.

به گزارش ایسنا، بررسی سالانه دیجیتال ژورنالیسم توسط شبکه Oriella PR انجام گرفته و از 774 خبرنگار در 21 کشور نظرسنجی کرده است.

یافته‌های این بررسی نشان‌دهنده تقاضاها از خبرنگاران امروزی است و 46 درصد خبرنگاران مدعی شده‌اند از آن‌ها انتظار می‌رود محتوای بیش‌تری نسبت به قبل تولید کنند.

با وجود این یافته‌ها، این بررسی مدعی است روی هم‌رفته رضایت شغلی کاملا بالا مانده است. در حقیقت نزدیک به نیمی از پاسخ‌دهندگان اظهار کرده‌اند رسانه‌های دیجیتالی و اجتماعی کار آن‌ها را بهبود داده‌اند که هفت درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته‌اند.

با این همه نگرانی درباره آینده رسانه‌های چاپی بالا مانده و نیمی از خبرنگاران مورد نظرسنجی در مقایسه با 32 درصد در سال گذشته، از حذف شدن انتشار چاپی نشریه‌شان در آینده ابراز نگرانی کرده‌اند.

به نظر می‌رسد شمار رو به رشدی از نشریات در حال پیاده کردن یا بررسی استراتژی‌های محتوای پولی مانند سیستم‌های اشتراک وب‌سایت‌ها و برنامه‌های آیفون اشتراکی هستند.

این بررسی هم‌چنین نشان می‌دهد اتاق‌های خبری بیش‌تری به رسانه‌های اجتماعی دسترسی می‌یابند به طوری که تعداد خبرنگاران مورد بررسی که اظهار کرده‌اند نشریه‌شان از هیچ رسانه اجتماعی پشتیبانی نمی‌کند از یک چهارم در دو سال قبل به 15 درصد کاهش یافته است.

هم‌چنین استفاده خبرنگاران از توییتر در سال گذشته در سراسر جهان شش درصد افزایش یافت و نشریات انگلیسی جزء یکی از سه کاربر اصلی آن بودند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed