تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: یکشنبه، 20 تیرماه 1389  

 

یافته‌هایی درباره نگرش زنان به فیس‌بوک

 
 

بر اساس پژوهش‌هایی که به تازگی صورت گرفته، مشخص شده است که زنان و دختران کشورهای غربی، روز به روز به شبکه‌های اجتماعی وابستگی و دلبستگی بیشتری پیدا می‌کنند و این موضوع گاه تا مرز اعتیاد هم پیش می‌رود. 

 
 

ایتنا - بر اساس پژوهش‌هایی که به تازگی صورت گرفته، مشخص شده است که زنان و دختران کشورهای غربی، روز به روز به شبکه‌های اجتماعی وابستگی و دلبستگی بیشتری پیدا می‌کنند و این موضوع گاه تا مرز اعتیاد هم پیش می‌رود.

در پژوهشی که از ماه می تا ژوئن سال جاری، بر 1605 دختر و زن 18 تا 34 ساله صورت گرفته است، کارشناسان به نتایج جالبی دست یافته‌اند که بعضاً از شدت علاقه این افراد به فیس‌بوک حکایت دارد.

هرچند در این پروژه به تمام شبکه‌های اجتماعی پرداخته شده است ولی اکثر زنان و دختران پاسخ‌دهنده، بر حساب خود در فیس‌بوک تمرکز داشته‌اند.

برخی یافته‌های این تحقیق به این صورت اعلام شده است:

- 57 درصد پاسخ‌دهندگان گفته‌اند که ارتباطات آنلاین آنها، بیش از تماس‌های چهره به چهره است.

- 39 درصد آنها خود را معتاد فیس‌بوک می‌دانند.

- 34 درصد پاسخ‌دهندگان گفته‌اند که صبح‌ها پس از برخاستن از خواب، چک کردن فیس‌بوک، اولین کاری است که انجام می‌دهند!

- و دست آخر اینکه 21 درصد این افراد، در نیمه شب به حساب خود در فیس‌بوک مراجعه می‌کنند.

گفتنی است این پژوهش توسط دو مرکز تحقیقاتی به نام Oxygen Media و Lightspeed Research انجام شده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed