تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلویزیون

تاریخ ارسال: شنبه، 19 تیرماه 1389  

 

«لاست» نامزد بهترین سریال داستانی، کارگردانی و نویسندگی در جوایز امی

 
 

روز پنجشنبه آکادمی علوم و هنر تلویزیونی نامزدهای شصت و دومین دوره جوایز امی یا اسکار تلویزیونی را اعلام کرد. 

 
 

روز پنجشنبه آکادمی علوم و هنر تلویزیونی نامزدهای شصت و دومین دوره جوایز امی یا اسکار تلویزیونی را اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین، فهرست نامزدهای رشته های اصلی این جوایز بدین قرار است:

بهترین سریال داستانی: «بدبیاری»، «دکستر»، «همسر خوب»، «لاست»، «خون حقیقی» و «مردان خشن».

بهترین سریال کمدی: «Curb Your Enthusiasm»، «گِلی»، «خانواده مدرن»، «اداره»، «پرستار جکی» و «30 راک».

بهترین سریال کوتاه: «اقیانوس آرام» و «بازگشت به کرنفورد».

بهترین فیلم تلویزیونی: «بازی آخر»، «جورجیا اوکیف»، «سفر به ماه»، «رابطه خاص»، «تمپل گرندین» و «شما جک را نمی‌شناسید».

بهترین کارگردانی سریال کمدی: رایان مورفی برای قسمت اول «گلی»، پاریس بارکلی برای قسمت «چرخ‌ها» از سریال «گلی»، جیسون وینر برای قسمت اول «خانواده مدرن»، آلن کولتر برای قسمت اول «پرستار جکی» و دون اسکاردینو برای قسمت «I Do Do» از سریال «30 راک».

بهترین کارگردانی سریال داستانی: میچل مک‌لارن برای قسمت «یک دقیقه» از سریال «بدبیاری»، استیو شیل برای قسمت «گریز» از سریال «دکستر»، جک بندر برای قسمت «پایان» از سریال «لاست»، لزلی لینکا گلاتر برای قسمت «مردی وارد آژانس تبلیغاتی شد» از سریال «مردان خشن» و آنژیه‌کا هولاند برای «می‌فهمی چی می‌گم» قسمت اول سریال «ترمی».

بهترین کارگردانی فیلم تلویزیونی یا سریال کوتاه: باب بالابان برای «جورجی اوکیف»، دیوید ناتر و جرمی پدوسا برای قسمت هشتم «اقیانوس آرام»، تیم فان پتن برای قسمت نهم «اقیانوس آرام»، میک جکسون برای «تمپل گرندین» و بری لوینسون برای «شما جک را نمی‌شناسید».

بهترین نویسنده سریال کمدی: رایان مورفی، برد بالچاک و یان برنان برای قسمت اول «گلی»، استیون لویتان و کریستوفر لوید برای قسمت اول «خانواده مدرن»، گرگ دنیلز و میندی کالینگ برای قسمت «نیاگارا» از سریال «اداره»، مت هوبارد برای قسمت «روز آنا هاوارد شاو» از سریال «30 راک» و تینا فی و کی کنون برای قسمت «لی ماروین علیه درک جتر» از سریال «30 راک».

بهترین نویسنده سریال داستانی: رولین جونز برای قسمت «پسر» از سریال «نورهای جمعه شب»، میچل کینگ و رابرت کینگ برای قسمت اول «همسر خوب»، دیمن لیندلف و کارلتون کیوس برای قسمت «پایان» از سریال «لاست»، رابین ویت و متیو وینر برای قسمت «مردی وارد آژانس تبلیغاتی شد» از سریال «مردان خشن» و متیو وینر و ارین لوی برای قسمت «در را ببند» از سریال «مردان خشن».

بهترین نویسنده سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی: میشل اشفورد و رابرت شنکان برای قسمت هشتم سریال «اقیانوس آرام»، بروس مک‌کنا و رابرت شنکان برای قسمت نهم سریال «اقیانوس آرام»، پیتر مورگان برای «رابطه خاص»، کریستوفر مانگن و ویلیام مریت جانسون برای «تمپل گرندین» و آدام میزر برای «شما جک را نمی‌شناسید».

بهترین بازیگر مرد در سریال داستانی: برایان کرنستون در «بدبیاری»، مایکل سی.هال در «دکستر»، کایل چندلر در «نورهای جمعه شب»، هیو لری در «هاوس»، متیو فاکس در «لاست» و جان هَم در «مردان خشن».

بهترین بازیگر زن در سریال داستانی: کایرا سجویک در «نزدیکتر»، گلن کلوز در «تاوان»، کانی برایتون در «نورهای جمعه شب»، جولیانا مارگولیس در «همسر خوب»، ماریسکا هرگیتای در «نظم و قانون: واحد ویژه قربانیان» و ژانویه جونز در «مردان خشن».

بهترین بازیگر مرد نقش مکمل سریال داستانی: آرون پال در «بدبیاری»، مارتین شورت در «تاوان»، تری اوکوئین در «لاست»، مایکل امرسون در «لاست»، جان اسلتری در «مردان خشن» و آندره بروگر در «مردان سن خاص».

بهترین بازیگر زن نقش مکمل سریال داستانی: شارون گلس در «Burn Notice»، رز بایرن در «تاوان»، آرشی پنجابی در «همسر خوب»، کریستین بارنسکی در «همسر خوب»، کریستینا هندریک در «مردان خشن» و الیزبات ماس در «مردان خشن».

بهترین بازیگر مرد در سریال کمدی: جیم پارسون در «نظریه انفجار بزرگ»، لری دیوید در «Curb Your Enthusiasm»، متیو موریسون در «گلی»، تونی شالهوب در «راهب»، استیو کارل در «اداره» و الک بالدوین در «30 راک».

بهترین بازیگر زن در سریال کمدی: لئا میشل در «گلی»، جولیا لوئیس-دریفوس در «ماجرای جدید اولد کریستین»، ادی فالکو در «پرستار جکی»، امی پوهلر در «پارک‌ها و تفریحات»، تینا فی در «30 راک» و تونی کولت در «ایالات متحده تارا».

بهترین بازیگر مرد نقش مکمل سریال کمدی: کریس کالفر در «گلی»، نیل پاتریک هریس در «چطور با مادرت آشنا شدم»، جسی تایلر فرگوسن در «خانواده مدرن»، اریک استون‌استریت در «خانواده مدرن»، تای برل در «خانواده مدرن» و جان کرایر در «دو مرد و نصفه».

بهترین بازیگر زن نقش مکمل سریال کمدی: جین لینچ در «گلی»، جولی باون در «خانواده مدرن»، سوفیا ورگا در «خانواده مدرن»، کریستین ویگ در «شنبه شب بطور زنده»، جین کارکووسکی در «30 راک» و هولند تیلر در «دو مرد و نصفه».

بهترین بازیگر مرد در سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی: جف بریجز در «سال سگی»، یان مک‌کلن در «زندانی»، مایکل شین در «رابطه خاص»، دنیس کواید در «رابطه خاص» و آل پاچینو در «شما جک را نمی‌شناسید».

بهترین بازیگر زن در سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی: مگی اسمیت در «تسخیر ماری»، جون آلن در «جورجیا اوکیف»، جودی دنچ در «بازگشت به کرنفورد»، هوپ دیویس در «رابطه خاص» و کلر دینز در «تمپل گرندین».

بهترین ازیگر مرد نقش مکمل در سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی: مایکل گمبون در «اما»، پاتریک استیوارت در «هملت»، جاناتان پرایس در «بازگشت به کرنفورد»، دیوید استریتارین در «تمپل گرندین» و جان گودمن در «شما جک را نمی‌شناسید».

بهترین بازیگر زن نقش مکمل در سریال کوتاه یا فیلم تلویزونی: کتی بیتس در «آلیس»، جولیا اورمند در «تمپل گرندین»، کاترین اوهارا در «تمپل گرندین»، برندا واکارو در «شما جک را نمی‌شناسید» و سوزان ساراندون در «شما جک را نمی‌شناسید».

آسوشیتدپرس / 8 ژوئیه

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed