تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلفن همراه

تاریخ ارسال: شنبه، 19 تیرماه 1389  

 

۱۰ گوشی برتر دنیا با قابلیت‌هایی بیش از یک تلفن‌همراه

 
 

از آنجایی که این روزها علاقه مردم به خرید گوشی‌های هوشمند افزایش یافته کارشناسان در آخرین بررسی خود لیست 10 گوشی برتری که قابلیت‌هایی بیش از یک تلفن‌همراه را در خود جا داده‌اند، انتخاب و معرفی کردند. 

 
 

از آنجایی که این روزها علاقه مردم به خرید گوشی‌های هوشمند افزایش یافته کارشناسان در آخرین بررسی خود لیست 10 گوشی برتری که قابلیت‌هایی بیش از یک تلفن‌همراه را در خود جا داده‌اند، انتخاب و معرفی کردند.

به گزارش فارس به نقل از پی‌سی‌ورلد، رایانه‌های قابل‌حمل این روزها جایگزین رایانه‌های رومیزی شده‌اند که تا کاربران در هر مکان و زمانی بتوانند به نیازهای الکترونیکی و دیجیتالی خود پاسخ گویند.

از آنجا که حمل لپ‌تاپ‌ها در هر مکانی ممکن است و اندازه بزرگ آن‌ها در برخی مواقع باعث بروز مشکل می‌شود، طی چند سال اخیر نسل جدید آن‌ها با نام نت‌بوک و با اندازه کوچکتر روی کار آمده است تا مشکل حمل‌ونقل نیز در افرادی که زیاد سفر می‌کنند برطرف شود.

اما به جز این رایانه‌های قابل‌حمل،‌ برخی گوشی‌های هوشمند وجود دارند که فارغ از قابلیت‌های موبایلی خود می‌توانند امکانات رایانه‌ای را نیز در اختیار صاحبان خود بگذارند و به عبارت دیگر، به عنوان یک رایانه جیبی پیشرفته و کامل مورد استفاده قرار گیرند.

از آنجایی که این روزها علاقه مردم به خرید گوشی‌های هوشمند افزایش یافته است، کارشناسان مرکز PC World در پی آخرین بررسی خود لیست 10 گوشی برتری که قابلیت‌هایی بیش از یک تلفن‌همراه را در خود جا داده‌اند، انتخاب و معرفی کرده‌اند که لیست آن‌ها در زیر آمده است.

مدل 32 گیگابایتی گوشی هوشمند آیفون 4 ساخت شرکت اپل: این گوشی هوشمند نسبت به مدل پیشین خود بسیار ارتقا یافته و امکانات داخلی پیشرفته آن باعث شده است تا کارشناسان این محصول را بهترین دستگاه دیجیتالی جیبی برای انجام فعالیت‌های رایانه‌ای بدانند. سرعت بالای پردازش اطلاعات و قابلیت‌های اینترنتی مهم‌ترین دلیل برای انتخاب این گوشی محسوب می‌شود.

EVO 4G شرکت HTC: این دستگاه نخستین گوشی هوشمند دنیا محسوب می‌شود که قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی 4G و امکانات قابل ملاحظه بی‌سیم آن از جمله اینترنت پرسرعت را در خود جا داده است. این گوشی هوشمند پرقدرت شامل انواع امکانات چندرسانه‌ای می‌شود و طراحی زیبا، بدنه باریک و امکانات اینترنتی پیشرفته از مهم‌ترین قابلیت‌های آن به حساب می‌آید.

Droid X موتورولا: این گوشی هوشمند چندرسانه‌ای با قابلیت بازپخش فایل‌های تصویری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و مهم‌ترین قابلیت آن اتصال بی‌سیم و پرسرعت به شبکه‌های محلی و بین‌المللی است.

Droid Incredible شرکت HTC: این محصول یکی از پیشرفته‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید محسوب می‌شود. این گوشی همراه با نمایشگر لمسی باکیفیت، رابط کاربری هوشمند و پردازنده پرسرعت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

Nexus One گوگل: روی این گوشی هوشمند نمایشگر باکیفیت AMOLED نصب شده است و از دیگر امکانات قابل ملاحظه آن می‌تواند به پردازنده پرسرعت، کلیه امکانات اینترنتی جست‌وجوگر گوگل و سیستم‌عامل اندروید اشاره کرد.

Droid شرکت موتورولا: این محصول نخستین گوشی هوشمند موجود در بازار مبتنی بر سیستم‌عامل "اندروید 2 " است و قابلیت‌های اینترنتی پیشرفته آن را از محصولات مشابه متمایز می‌کند. برای این گوشی نمایشگر لمسی باکیفیت 7/3 اینچی در نظر گرفته شده است و کاربران با صفحه‌کلید سخت‌افزاری آن می‌توانند متن‌های طولنی را به راحتی تایپ کنند.

مدل 32 گیگابایتی گوشی هوشمند آیفون 3GS اپل: این گوشی هوشمند سومین نسل از سری گوشی‌های هوشمند آیفون محسوب می‌شود و از مهم‌ترین قابلیت‌های آن می‌توان به اجرای برنامه‌ها با سرعت بالا، دسترسی به انواع امکانات تجاری و سازمانی و قابلیت‌های جدید نسبت به مدل قبلی اشاره کرد.

بلک‌بری Bold 9700 شرکت RIM: این گوشی هوشمند بهترین محصول سری گوشی‌های بلک‌بری محسوب می شود و همراه با قابلیت‌های فراوان برای کارمندان و مدیران عرضه می‌شود. برای این گوشی صفحه‌کلید سخت‌افزاری نیز در نظر گرفته شده است.
Palm Pre شرکت Palm: این گوشی هوشمند شامل صفحه‌کلید سخت‌افزاری کشویی می‌شود و امکانات نرم‌افزاری پیشرفته، قابلیت ارتقا حافظه داخلی به میزان زیاد و سیستم‌عامل مبتنی بر فضای وب مهم‌ترین امکانات آن را تشکیل می‌دهند.

Cliq موتورولا: این گوشی هوشمند با زیبایی خاصی طراحی شده است و برای آن دسته از کاربرانی که علاقمند به حضور در شبکه‌های اجتماعی هستند، بسیار مناسب است. این گوشی رابط کاربری پیشرفته MotoBlur را در خود جا داده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed