تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای مطبوعات

تاریخ ارسال: سه شنبه، 15 تیرماه 1389  

 

مدیر مسوول یک روزنامه‌ی ورزشی: ما به تعداد روزنامه‌ها کارشناس و ورزشی‌نویس مطلع نداریم

 
 

متاسفانه جو بعضی از روزنامه‌های ورزشی ما به پرخاشگری، غرض‌ورزی، دشمنی و بعضا هتاکی تبدیل شده است. 

 
 

متاسفانه جو بعضی از روزنامه‌های ورزشی ما به پرخاشگری، غرض‌ورزی، دشمنی و بعضا هتاکی تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا، صفی‌زاده - مدیر مسوول روزنامه ابرار ورزشی - با بیان این مطلب، درباره جایگاه مطبوعات ورزشی در کشور و اینکه آیا روزنامه‌های ورزشی توقعات را برآورده کرده‌اند گفت: هر کسی که در جایگاهی قرار می‌گیرد، سعی می‌کند که عیب‌های خود را نبیند، بدون شک ما در عرصه نوشتاری در ورزش بدون عیب نیستیم اما آنچه که در دستور کار ما هست و باید آن را رعایت کنیم، این است که انتقاد باید با دشمنی و غرض‌ورزی یک فاصله‌ای داشته باشد.

او ادامه داد: انتقاد در تمام زمینه‌های مختلف وجود دارد، این انتقاد اگر با مسائل علمی و تحلیل‌های صحیح همراه باشد، قطعا فرد یا دستگاهی که مورد انتقاد قرار می‌گیرد، نباید ناراحت شوند ولی متاسفانه جو بعضی از روزنامه‌های ورزشی به پرخاشگری، غرض‌ورزی، دشمنی و بعضا هتاکی تبدیل و باعث شده است، مقدار زیادی از وقت مدیران، برنامه‌ریزان و ورزشکاران صرف پاسخگویی به این اتهامات باشد.

وی افزود: طبیعتا رسانه‌های خودمان از اصول اولیه که سازندگی در عرصه ورزش است، غفلت می‌کنند، من همیشه تعریفی را که برای ابرار ورزشی دارم این است که چیزی را که برای خودمان نمی‌پسندیم، برای دیگران هم نپسندیم، بنابراین سعی کنیم آنچه را که راضی نیستیم به خودمان گفته شود و با غرض آلوده باشد را چاپ نکنیم.

او ادامه داد: روش ما این است که موفقیت‌ها را برجسته کنیم و کاستی‌ها را هم با ذکر دلایل منعکس کنیم و اگر به کسی هم بربخورد، تماس می‌گیرند و نقطه نظرات خودشان را می‌گویند و ما هم عادلانه موظفیم آن‌ها را درج کنیم.

این مدیر مسوول تصریح کرد: ما در کشورمان حد و مرزی برای کمیت نشریات ورزشی نداریم و متاسفانه هرچقدر به نشریات ورزشی ما اضافه می‌شود، به تعداد مخاطبان ما اضافه نمی‌شود و تعداد روزنامه‌ها، تعدد خبر، همسانی و همسویی خبر برای خوانندگان انگیزه‌ای ایجاد نمی‌کند و این باعث شده ما به جلو حرکت نکنیم و درنتیجه ورزش ما هم حرکتی نداشته باشد.

وی که در برنامه رادیویی همیشه با ورزش صحبت می‌کرد، خاطر نشان کرد: ما به تعداد روزنامه‌های ورزشی کارشناس نداریم، به تعداد روزنامه‌ها، ورزشی‌نویس مطلع نداریم؛ تنوع هم در روزنامه‌ها نداریم و اکنون برخی‌ها بدون اینکه تخصصی در زمینه ورزش داشته باشند، برای اینکه شغلی داشته باشند، می‌آیند و در روزنامه‌های ورزشی کار می‌کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed