تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای مطبوعات

تاریخ ارسال: شنبه، 12 تیرماه 1389  

 

آغاز دریافت هزینه برای محتوای آنلاین تایمز

 
 

تایمز که یکی از معروف‌ترین روزنامه‌های انگلیس است، دریافت هزینه از خوانندگان برای دسترسی به وب سایت این روزنامه را آغاز کرد. 

 
 

تایمز که یکی از معروف‌ترین روزنامه‌های انگلیس است، دریافت هزینه از خوانندگان برای دسترسی به وب سایت این روزنامه را آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، اشتراک روزانه یک پوند و اشتراک هفتگی دو پوند برای وب سایت روزنامه تایمز یا نشریه خواهر آن ساندی تایمز که هر دو به امپراطوری رسانه‌یی نیوزکورپ متعلق هستند، هزینه دارد.

با کاهش فروش روزنامه در سراسر جهان و آنلاین شدن بیش‌تر تبلیغات، دارندگان روزنامه‌ها مدل‌های کسب و کار پرمنفت را برای نشریاتشان جست‌وجو کرده‌اند که بسیاری از آن‌ها در سال‌های اخیر ناچار به تعطیلی شده‌اند.

روپرت مرداک، صاحب امپراطوری رسانه‌یی نیوزکورپ، ماه اوت گذشته برنامه‌هایش برای دریافت هزینه دسترسی به وب سایت‌های خبری این شرکت را اعلام کرد.

روزنامه اقتصادی فایننشیال تایمز از خوانندگان برای دسترسی به محتوای آنلاین هزینه دریافت می‌کند، در حالی که وال استریت ژورنال که بخشی از امپراطوری رسانه‌یی مرداک است، نیز در حال حاضر تنها روزنامه آمریکایی بزرگی محسوب می‌شود که برای دسترسی آنلاین کامل از خوانندگان پول می‌گیرد.

نیویورک تایمز نیز در ماه ژانویه اعلام کرد که از اوایل سال 2011 دریافت هزینه برای محتوای آنلاین را آغاز می‌کند.

آمارهای رسمی جدید منتشره از کاهش سال به سال تیراژ روزنامه‌های بزرگ انگلیسی حکایت دارد؛ این آمار برای تایمز 515 هزار و 379 نسخه بوده که 13 درصد کاهش نشان می‌دهد و برای ساندی تایمز یک میلیون و 117 هزار و 749 نسخه بوده که شش درصد کاهش یافته است.

کارشناسان هشدار داده‌اند که روزنامه‌ها با برپایی سیستم‌های اشتراک به ریسک دست می‌زنند، در حالی که پیش‌بینی می‌کنند بسیاری دیگر از آن‌ها نیز دست به این کار خواهند زد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed