تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلویزیون

تاریخ ارسال: شنبه، 12 تیرماه 1389  

 

ژاپنی‌ها برای تلویزیون سه‌بعدی اشتیاق ندارند!

 
 

سازندگان تلویزیون ژاپنی ممکن است جنگ سه‌بعدی راه بیندازند اما نتایج یک بررسی نشان داد که مردم این کشور چندان برای داشتن این نوع تلویزیون‌ها هیجان ندارند.  

 
 

سازندگان تلویزیون ژاپنی ممکن است جنگ سه‌بعدی راه بیندازند اما نتایج یک بررسی نشان داد که مردم این کشور چندان برای داشتن این نوع تلویزیون‌ها هیجان ندارند.

به گزارش ایسنا، بر اساس بررسی وب‌سایت مقایسه قیمت Kakaku.com، حدود 70 درصد مردم ژاپن برنامه‌ای برای خرید یک تلویزیون سه‌بعدی برای خانه‌شان ندارند و تنها 31.2 درصد خرید چنین دستگاهی را در نظر داشته یا مایل به خرید آن هستند.

افراد مورد نظرسنجی نیاز به استفاده از عینک ویژه، قیمت‌های بالا و نبود محتوای قابل دسترس را از جمله دلایل بی‌علاقگی به تلویزیون‌های سه‌بعدی برشمرده‌اند.

سازندگان الکترونیکی مانند سونی و پاناسونیک با عرضه محصولات جدید به بازار تلویزیون‌های سه‌بعدی وارد شده و امیدوارند نمایش فیلم‌های سه‌بعدی در سینما مردم را برای داشتن دستگاه‌های سه‌بعدی در خانه علاقه‌مند کند.

در آمریکا وضعیت برعکس بوده و در حالی که انتظار می‌رود کم‌تر از پنج درصد از خریدهای تلویزیون در سال جاری تلویزیون سه‌بعدی باشد، اما شرکت پژوهشی iSuppli پیش‌بینی کرده که فروش این نوع تلویزیون در عرض سه سال، سه برابر شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed