تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: سخت‌افزار

تاریخ ارسال: جمعه، 11 تیرماه 1389  

 

عرضه‌ی عینک سه‌بعدی طبی به بازار

 
 

آن دسته از افرادی که عینک به چشم می‌زنند، به‌زودی می‌توانند با عرضه یک عینک سه‌بعدی، فیلم‌های نمایش داده شده با این فن‌آوری در سالن‌های سینما را همانند نمایشگرهای معمولی تماشا کنند.  

 
 

آن دسته از افرادی که عینک به چشم می‌زنند، به‌زودی می‌توانند با عرضه یک عینک سه‌بعدی، فیلم‌های نمایش داده شده با این فن‌آوری در سالن‌های سینما را همانند نمایشگرهای معمولی تماشا کنند.

به گزارش ایسنا، این عینک سه‌بعدی ازسوی Gunnar Optiks عرضه شده که پیش از این به عرضه عینک‌هایی برای کاهش فشار چشم در هنگام نگاه کردن به مونیتور رایانه و تلویزیون اقدام کرده بود.

این شرکت عینک RealD 3D را به قیمت 99 دلار به بازار عرضه کرده است. RealD فن‌آوری مورد استفاده در بیش‌تر سالن‌های نمایش فیلم‌های سه‌بعدی است، بنابراین دارندگان این عینک می‌توانند بدون خطر قرار گرفتن در معرض میکروب‌ها، تجربه تماشای بهتری در سالن‌های نمایش فیلم‌های سه‌بعدی داشته باشند.

این عینک با فن‌آوری تلویزیون سه‌بعدی جدید کار نمی‌کند و با این که سالن‌ها عینک‌های ویژه به تماشاگرها می‌دهند، این عینک هم‌چنان می‌تواند بازار خوبی داشته باشد.

شرکت Gunnar هم‌چنین در حال کار برای یکی کردن لنزهای سه‌بعدی در لنزهای طبی است و انتظار می‌رود این عینک سه بعدی طبی تا پایان سال در بازار موجود باشد.

گفتنی است کاربران برای مشاهده تصاویر سه‌بعدی باید از عینک‌های ویژه‌ای استفاده کنند که چشم و مغز را با تصاویر زودگذر متوالی که در کسری از ثانیه ظاهر می‌شوند، بمباران می‌کند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed