تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: نرم‌افزار

تاریخ ارسال: سه شنبه، 8 تیرماه 1389  

 

کروم سومین مرورگر اینترنتی محبوب شد

 
 

کروم گوگل برای نخستین بار در هفته گذشته با کنار زدن سافاری اپل، سومین مرورگر اینترنتی بزرگ مورد استفاده در آمریکا شناخته شد.  

 
 

کروم گوگل برای نخستین بار در هفته گذشته با کنار زدن سافاری اپل، سومین مرورگر اینترنتی بزرگ مورد استفاده در آمریکا شناخته شد.

کروم گوگل برای نخستین بار در هفته گذشته با کنار زدن سافاری اپل، سومین مرورگر اینترنتی بزرگ مورد استفاده در آمریکا شناخته شد.

به گزارش ایسنا، بین گوگل و اپل در فضای مرورگرهای اینترنتی همانند بازار تلفن همراه رقابت مداومی وجود دارد.

طبق آمار منتشر شده از سوی StatCounter، کروم در پایان هفته گذشته در بازار مرورگر آمریکا 8.97 درصد سهم داشت که اندکی بالاتر از 8.88 درصد سهم سافاری بود. سافاری تقریبا برتری 1.5 درصدی که دو ماه قبل نسبت به کروم داشت را از دست داد.

فایرفاکس با 28.48 درصد سهم، دومین مرورگر محبوب مرور استفاده کاربران باقی ماند، در حالی که اینترنت اکسپلورر مایکروسافت با 52 درصد سهم از استفاده کاربران اینترنت آمریکایی از این مرورگر، برتری‌اش را هم‌چنان حفظ کرد.

در سطح جهانی کروم با 9.44 درصد سهم در بازار مرورگر در رتبه سوم قرار دارد و به آهستگی در حال کاستن از اختلاف با فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر است که به ترتیب 31 و 52.78 درصد سهم دارند.

به گفته مدیر اجرایی StatCounter، این یک موفقیت برای گوگل است که طی دو سال از ورود به بازار مرورگر آمریکا از سهم صفر درصد به حدود 10 درصد رسیده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed