تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تازه‌های نشر

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 3 تیرماه 1389  

 

گزارش‌های راهبردی رسانه منتشر شد

 
 

چهار شماره از سلسله گزارش‌های راهبردی رسانه با موضوعات «جنگ سایبری»، «شبکه‌های اجتماعی»، «رسانه و فرهنگ کار مضاعف» و «بی.بی.سی فارسی در یک نگاه» منتشر شد. 

 
 

روابط عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها - چهار شماره از سلسله گزارش‌های راهبردی رسانه با موضوعات «جنگ سایبری»، «شبکه‌های اجتماعی»، «رسانه و فرهنگ کار مضاعف» و «بی.بی.سی فارسی در یک نگاه» منتشر شد.

فراگیری و رشد رسانه‌ها در جهان امروز از پیشرفت و گسترش خاصی برخوردار شده و توجه به آن برای کمک به شناخت بیشتر دگرگونی‌های جدید اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و سیاسی افزایش یافته است. مطالعات مربوط به رسانه‌ها و تحولات جهشی در فن‌آوری‌های رسانه‌ای همراه با شناخت و کارکرد آنها در عرصه‌های بین‌المللی و داخلی کمک می‌کند تا با برنامه‌ریزی‌های راهبردی در عرصه بروز تحولات و تغییرات به شیوه‌ای کارساز‌تر عمل شود.

گزارش‌های راهبردی رسانه که طی شماره های متوالی و با عناوین موضوعی مختلف منتشر شده به موضوعات زیر اشاره دارد:

اولین شماره از این گزارش‌ها به موضوع «جنگ سایبری» اختصاص دارد که نویسنده در آن با تعریف و توصیف سایبر و فضای سایبر، شیوه‌ها و روش‌های جنگ سایبری، به جایگاه و نقش رسانه‌های مکتوب در جنگ سایبر می‌پردازد و راهکارهای پیشنهادی جهت موفقیت در جنگ سایبری را ارئه می‌دهد.

گزارش دوم «شبکه‌های اجتماعی» را مورد بررسی قرار می‌دهد و با بررسی شبکه‌های اینترنتی، سیاست‌های اینترنتی بین‌المللی و شبکه‌های مجازی، خواننده را با نحوه فعالیت شبکه‌های اجتماعی آشنا می‌سازد.

رسانه‌ها و فرهنگ «کار مضاعف» موضوعی است گه گزارش سوم به آن پرداخته است. با توجه به نامگذاری راهبردی سال 89 توسط رهبر معظم انقلاب به نام «همت مضاعف، کار مضاعف »، لازم است رسانه‌ها با ارائه الگویی نظری برای تحلیل موانع توسعه یافتگی در ایران به نقش مهم و برجسته فرهنگ کار در این زمینه بپردازند و نشانه‌ها و مصادیقی را برای طرح ارتقای فرهنگ و اخلاق کار ارائه نمایند. این گزارش با تمرکز بر کارکرد رسانه ها ، کنش متقابل «فرهنگ و رسانه» و رسانه و پویایی فرهنگ، به برخی موانع و راهکارهای عملیاتی شدن فرهنگ کار و همت مضاعف و الزامات آن می‌پردازد.

«بی.بی.سی فارسی در یک نگاه» موضوع شماره چهار این گزارش را دربر می‌گیرد. در این گزارش نقش بی.بی.سی فارسی به عنوان یک کنشگر ارتباطی در جامعه مطرح شده و رویکردهای این شبکه در ارتباط با مخاطبان مورد بررسی قرارگرفته است. موضوعات مهم این گزارش عبارتند از: پیشینه بی.بی.سی فارسی، برنامه‌های بی.بی.سی فارسی، مخاطبان بی.بی.سی فارسی و راهکارهای پیشنهادی برای مقابله با این شبکه.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed