تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: مدیریت و سیاست گذاری رسانه

تاریخ ارسال: دوشنبه، 31 خردادماه 1389  

 

کتاب «مدیریت بحران و رسانه‌ها» رونمایی می‌شود

 
 

کتاب «مدیریت بحران و رسانه‌ها» نوشته‌ی دکتر فریدون وردی‌نژاد (عضو هیأت علمی دانشگاه تهران و سفیر پیشین جمهوری اسلامی ایران در چین) و دکتر شهلا بهرامی رشتیانی رونمایی می‌شود. 

 
 

کتاب «مدیریت بحران و رسانه‌ها» نوشته‌ی دکتر فریدون وردی‌نژاد (عضو هیأت علمی دانشگاه تهران و سفیر پیشین جمهوری اسلامی ایران در چین) و دکتر شهلا بهرامی رشتیانی رونمایی می‌شود.

به گزارش ایسنا، این نشست در ادامه‌ی سلسله جلسات رونمایی کتاب با عنوان زرین‌قلم، روز سه‌شنبه (اول تیرماه) ساعت 16 با حضور دکتر علی‌اکبر فرهنگی (چهره‌ی ماندگار علمی ایران در سال 1384 و پدر علم مدیریت رسانه) در فرهنگسرای رسانه برپا خواهد شد.

کتاب «مدیریت بحران و رسانه‌ها» که به تازگی توسط سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) انتشار یافته، مشتمل بر پنج فصل است.

در فصل اول به چگونگی شکل‌گیری رفتار انسان با توجه به تعاملات محیطی پرداخته شده و ضمن بررسی عوامل مؤثر در رفتار، تأثیر حضور رسانه‌ها و تغییرات رفتاری مورد کنکاش قرار گرفته است.

در فصل دوم این کتاب به هستی‌شناسی و معرفت‌شناسی بحران پرداخته شده است.

فصل سوم کتاب نیز به مدیریت بحران اختصاص یافته و در آن مراحل مختلف مدیریت بحران از پیش‌بینی بحران تا عملیات اجرایی و ارزیابی و تعیین برنامه‌های جدید توضیح داده شده است.

فصل چهارم کتاب «مدیریت بحران و رسانه‌ها» به ارتباطات بحران به عنوان بخش اصلی در مدیریت بحران اختصاص دارد و در فصل پنجم مبنای تأثیر و کارکردهای رسانه در جوامع با تکیه به انواع نظام رسانه‌یی، نقش‌های رسانه‌یی، رویکردهای رسانه‌یی و شیوه‌های حضور در عرصه‌های گوناگون به عنوان بستری برای شناخت تأثیر عملکرد رسانه در شرایط بحران مورد بحث قرار گرفته است.

فرهنگسرای رسانه در در میدان ولی عصر (عج)، ابتدای بلوار کشاورز، جنب پایگاه انتقال خون، پلاک 28 واقع است.

نشست یادشده به همت فرهنگسرای رسانه و سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) برگزار می‌شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed