تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: شنبه، 29 خردادماه 1389  

 

افزایش ۲۴ درصدی سهم رسانه‌های اجتماعی از اینترنت

 
 

بر اساس یک گزارش جدید، پیام‌رسانی، کامنت‌گذاری، وبلاگ‌نویسی، اشتراک‌گذاری و نشان دادن علاقه به مطالب، اکنون 22 درصد از کل زمان سپری شده در اینترنت در ماه را تشکیل می‌دهند.  

 
 

بر اساس یک گزارش جدید، پیام‌رسانی، کامنت‌گذاری، وبلاگ‌نویسی، اشتراک‌گذاری و نشان دادن علاقه به مطالب، اکنون 22 درصد از کل زمان سپری شده در اینترنت در ماه را تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایسنا، طبق گزارش شرکت پژوهش بازار نیلسن، افراد از هر چهار و نیم دقیقه، یک دقیقه را در یک شبکه اجتماعی یا یک وبلاگ سپری می‌کنند.

بر اساس این بررسی، برای نخستین بار است که شبکه‌های اجتماعی یا وبلاگ‌ها توسط سه‌چهارم از مصرف‌کنندگان جهانی که به اینترنت دسترسی دارند، بازدید می‌شوند و این آمار از مدت مشابه در سال گذشته 24 درصد افزایش یافته‌اند.

به‌علاوه، کاربران اینترنت تقریبا شش ساعت در طول ماه آوریل در سایت‌های شبکه اجتماعی گذراندند در حالی که در مدت مشابه در سال گذشته این میزان سه ساعت و نیم بود.

محبوب‌ترین برندهای اجتماعی آنلاین فیس بوک و یوتیوب هستند. این برندها در برزیل شامل اورکات است که سایت شبکه اجتماعی متعلق به گوگل است.

هفته گذشته کام اسکار گزارش داد که کاربران اینترنت در یک ماه 13 میلیارد ویدیو در یوتیوب مشاهده کرده اند. طبق اعلام فیس بوک نیز کاربران این سایت هر ماه دو میلیارد ویدیو در این سایت تماشا می کنند.

طبق گزارش نیلسن، فیس بوک موفق شده زمان سپری شده آنلاین زیادی را به خود اختصاص دهد و تقریبا نیم میلیارد کاربر آن در یک ماه شش ساعت را در این سایت سپری کرده‌اند. فیس‌بوک هم‌چنین محبوب‌ترین سایت شبکه اجتماعی در ایتالیا شناخته شده و دو سوم کاربران اینترنت ایتالیایی هر ماه از این سایت بازدید می‌کنند.

به نظر می‌رسد برزیل نیز کشور اجتماعی‌گرایی بوده که 86 درصد کاربران اینترنت آن به‌طور متوسط پنج ساعت در ماه از یک شبکه اجتماعی بازدید می‌کنند و استرالیایی‌ها با متوسط هفت ساعت و 20 دقیقه در ماه آوریل، بیش‌ترین زمان را در سایت‌های اجتماعی می‌گذرانند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed