تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: شنبه، 29 خردادماه 1389  

 

سایه‌ی گوگل بر سر گروه‌های رسانه‌‌ای جدید

 
 

گوگل در حال طراحی فن‌آوری است که این شرکت را در موقعیت رقابت با شرکت‌های رسانه‌یی دیجیتالی جدیدی قرار می‌دهد که با کاوش اطلاعات جست‌وجو برای موضوعات تحت پوشش، برای ارایه محتوا ایده پیدا می‌کنند. 

 
 

گوگل در حال طراحی فن‌آوری است که این شرکت را در موقعیت رقابت با شرکت‌های رسانه‌یی دیجیتالی جدیدی قرار می‌دهد که با کاوش اطلاعات جست‌وجو برای موضوعات تحت پوشش، برای ارایه محتوا ایده پیدا می‌کنند.

به گزارش ایسنا، این شرکت‌های دیجیتالی جدید امیدوارند با استفاده از تحلیل آماری برای شناسایی موضوعات مورد علاقه مصرف‌کنندگان و استخدام افراد مستقل برای تولید گزارش‌ها یا ویدیوهای مرتبط، محتوای ارزان‌تری نسبت به فعالیت‌های رسانه‌های سنتی تولید کنند.

با این همه گوگل در سال جاری امتیاز انحصاری برای یک سیستم به دست آورده که به این شرکت کمک می‌کند بر مبنای مقایسه آنچه که افراد جست‌وجو می‌کنند و آنچه که می‌یابند، محتوای مورد نظر برای مورد توجه قرار گرفتن را شناسایی کند.

بر اساس اطلاعات امتیاز انحصاری گوگل، ممکن است اطلاعات به دست آمده از این سیستم به ناشران فروخته یا به صورت رایگان ارایه شود که طرح شرکت‌هایی مانند امریکن آنلاین را که سرگرم طراحی سیستم‌هایی به‌منظور تولید ایده برای محتوای اینترنتی با استفاده از الگوریتم‌های نرم‌افزاری هستند، به مخاطره می‌اندازد.

اما مدیران در این بخش می‌گویند دانستن آنچه افراد در اینترنت می‌خواهند، تنها یک بخش از این سیستم‌های محتوای جدید است و دانستن آنچه که باید با این اطلاعات انجام داد، به همان اندازه مهم است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed