تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای مطبوعات

تاریخ ارسال: جمعه، 28 خردادماه 1389  

 

تنها ۱۰ درصد جمعیت باسواد کشور روزنامه و نشریات مطالعه می‌کنند

 
 

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با وجود حدود 40 میلیون باسواد در کشور تنها سه الی چهار میلیون نفر روزنامه و نشریه می خوانند و این رقم تنها 10 درصد جمعیت باسواد کشور است .  

 
 

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با وجود حدود 40 میلیون باسواد در کشور تنها سه الی چهار میلیون نفر روزنامه و نشریه می خوانند و این رقم تنها 10 درصد جمعیت باسواد کشور است .

به گزارش ایرنا، "محمد علی رامین" همزمان با سومین سفر هیات دولت به استان چهارمحال و بختیاری در نشستی با خبرنگاران افزود: لازمه موفقیت یک رسانه، مخاطب گرایی آن است چرا که اگر مطلبی با هدف جلب رضایت مخاطب نوشته شود حمایت آنان را به دنبال خواهد داشت.

وی اضافه کرد: از آن جا که بشر در تمام طول زندگی نیازمند اطلاعات است ،نیاز به رسانه در هر زمان یک نیاز عمومی است.

رامین از رسانه ها با عنوان پناهگاه افکار عمومی یاد کرد و اظهار داشت: هرگونه مشکل در امر اطلاع رسانی رسانه ها و مطبوعات همه بخش های کشور را با مشکل مواجه می کند و شدید ترین ضربه ها را به جامعه وارد می آورد.

وی با اشاره به تلاش مستمر رسانه ای دشمن در جهت منزوی کردن ایران در عرصه های بین المللی تصریح کرد: رسانه ها باید بی تفاوت از تبلیغات مطبوعات غربی ،‌ مروج ارزش های دینی و معنوی باشند و در مبارزه تبلیغاتی به جای همراهی با دشمن به روشنگری بپردازند.

وی با بیان اینکه رسانه ها رکن چهارم مردم سالاری هستند، بیان داشت: انجام کار های رسانه ای نیازمند سرمایه گذاری کلان در سطح کشور است و توسعه این امر حمایت حاکمیت را می طلبد ، حاکمیتی که مورد پذیرش مردم باشد.

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد تصریح کرد: خبرنگاران باید با تفکری مستقل از رسانه های بیگانه برنامه ها را به نقد بگذارند و به جای استفاده از ابزار مبتذل در تولید خبر به استفاده از ادبیات غنی روی آورند.

رامین در این جلسه ضمن بررسی مشکلات خبرنگاران استان قول مساعد برای بهبود وضعیت اقتصادی و فرهنگی آنان داد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed