گانت که یکی از بزرگترین شرکتهای رسانهیی آمریکا است، وبسایتهای محلی جدید در 10 بازار را توسط بازوی پخش صوتی و تصویری خود راهاندازی میکند.
به گزارش ایسنا، این شرکت اعلام کرد وبسایتهای جدید با وبسایتهای شبکههای تلویزیونی رادیویی این شرکت یکپارچه خواهند شد و اخبار اجتماعی که با مشارکت بازدیدکنندگان تهیه شدهاند را همراه محتوای تولیدی خود کارمندان گانت نمایش خواهند داد.
شرکتهای رسانهیی به دنبال راههایی برای افزایش پوشش محلی بهعنوان روشی برای متمایز کردن خود از رقبا در اینترنت هستند. هدف از این کار عرضه اخباری است که خروجیهای ملی ندارند و فراهم کردن راهی برای شرکتهای محلی به منظور مورد هدف قرار دادن دقیقتر مشتریان احتمالی در منطقه فعالیت آنهاست.
یکی از راههای انجام این کار تقاضا از افراد بومی برای ارسال محتوای مربوط به اخبار و رویدادها است تا نیازی به استخدام خبرنگاران برای پوشش دقیق مناطق نباشد.
گانت که ناشر یو اس ای تودی، بزرگترین روزنامه آمریکا و بیش از 80 روزنامه دیگر است، اعلام کرده که سایتهای جدید را با کمک شرکتی به نام دیتااسفر تکنولوژی راهاندازی میکند که نرمافزار و فروش تبلیغات را تامین میکند.
بر اساس گزارش آسوشیتدپرس، آتلانتا، واشنگتن، تامپا، ساکرامنتو، جکسون ویل، بوفالو، نیویورک، پورتلند از جمله مناطقی هستند که تحت پوشش این سایتها قرار میگیرند.