تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای مطبوعات

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 26 خردادماه 1389  

 

درآمد روزنامه‌ها تا پیش از سال ۲۰۱۲ افزایش نمی‌یابد

 
 

بر اساس پیش‌بینی جدید پرایس واترز هاوس کوپرز، درآمد تبلیغات و اشتراک روزنامه در آمریکای شمالی تا سال 2012 هم‌چنان کاهش خواهد داشت. 

 
 

بر اساس پیش‌بینی جدید پرایس واترز هاوس کوپرز، درآمد تبلیغات و اشتراک روزنامه در آمریکای شمالی تا سال 2012 هم‌چنان کاهش خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، طبق گزارش این شرکت خدمات‌دهنده، روزنامه‌ها پس از پشت سر گذاشتن دو سال کاهش هزینه شدید برای برابری با منابع درآمد تقلیل یافته، هم‌چنان زمان سختی را پیش رو دارند. با اینکه روزنامه‌ها از فروش تبلیغات در اینترنت درآمد کسب می‌کنند این تبلیغات هم‌چنان کم‌تر از تبلیغات چاپی هستند.

گزارش انتشاریافته پرایس واترز هاوس کوپرز نشان می‌دهد که درآمد تبلیغات چاپی برای روزنامه‌ها در آمریکای شمالی از سال 2005 تا 2009 حدود 47 درصد کاهش یافته و از 49.7 میلیارد دلار به 26.4 میلیارد دلار رسیده است.

طی همین مدت مشابه درآمد تبلیغات دیجیتالی تا 33 درصد کاهش یافت اما تا سال گذشته تنها به 2.7 میلیارد دلار بالغ شد. این شرکت انتظار ندارد این تصویر تا آینده‌ای نزدیک چندان بهبود یابد و 19 درصد کاهش در درآمد تبلیغات چاپی و 9 درصد کاهش در درآمد تیراژ را تا سال 2012 و پیش از این‌که یک اقتصاد سالم‌تر این صنعت را باثبات کند، پیش‌بینی می‌کند.

در حالی که انتظار می‌رود درآمد تبلیغ دیجیتالی سریع‌تر به وضع اولیه بازگشته و بهبود یابد، بنا بر پیش‌بینی این شرکت، این درآمد بین سال 2009 تا 2011 حدود هشت درصد کاهش یافته و در سال 2012 شروع به بالا رفتن می‌کند اما تا سال 2014 تنها حدود 11 درصد از کل درآمد روزنامه‌ها را تشکیل خواهد داد.

البته روزنامه‌ها در برخی از نقاط خارج از آمریکای شمالی که دسترسی به اینترنت پرسرعت چندان گسترده نیست، رونق دارند؛ به عنوان مثال در آمریکای لاتین درآمد تبلیغ چاپی به طور مداوم از سال 2005 رشد کرده است، در حالی که در آمریکا تاثیر وب مخرب بوده است.

بر اساس برآورد جامعه آمریکایی دبیران خبری، روزنامه‌ها در آمریکا از سال 2001 حدود یک چهارم از کارکنان اتاق خبری خود را کاهش داده و مجموع آن‌ها را به 41 هزار و 500 نفر رسانده‌اند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed