تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: سینما - تئاتر

تاریخ ارسال: سه شنبه، 25 خردادماه 1389  

 

محبوبیت چشمگیر تماشای آنلاین فیلم‌ تا سال ۲۰۱۴

 
 

کارشناسان مرکز تحقیقاتی eMarketer بر پایه یک بررسی جدید اعلام ‌کرده‌اند که تا سال 2014 میلادی 77 درصد از کل کاربران آمریکایی تصاویر ویدیویی را در اینترنت مشاهده خواهند کرد.  

 
 

کارشناسان مرکز تحقیقاتی eMarketer بر پایه یک بررسی جدید اعلام ‌کرده‌اند که تا سال 2014 میلادی 77 درصد از کل کاربران آمریکایی تصاویر ویدیویی را در اینترنت مشاهده خواهند کرد.

به گزارش فارس به نقل از سی‌نت، طی سال‌های اخیر بر محبوبیت سیستم‌های پخش تصاویر اینترنتی بسیار افزوده شده و به گفته شرکت eMarketer، تنها بین سال‌های 2008 و 2009 میلادی تعداد کاربرانی که به صورت مستمر این تصاویر را مشاهده می‌کرده‌اند 3/11 درصد افزایش یافته است.

همچنین گفته شده که تعداد کاربرانی که فیلم‌های سینمایی و برنامه‌های تلویزیونی را به صورت کامل در اینترنت مشاهده کرده‌اند بین سپتامبر 2008 و اکتبر 2009 میلادی رشد دو برابری داشته است.

مرکز تحقیقاتی eMarketer پیش‌بینی کرده است که میزان کلی تماشای تصاویر ویدیویی آنلاین تا سال 2012 میلادی با سرعت پایین‌تر بین 8 تا 9 درصد رشد خواهد داشت و در چهار سال پس از آن کاهش 2/5 درصدی را تجربه خواهد کرد. اما در این دوره زمانی همچنان بر تعداد کاربرانی که فیلم‌های سینمایی یا برنامه‌های تلویزیونی را به صورت کامل در اینترنت مشاهده می‌کنند همچنان افزوده خواهد شد.

"پائول ورنا " تحلیلگر ارشد مرکز eMarketer طی بیانیه‌ای گفت: اگر موج نخست مشاهده تصاویر آنلاین را مراجعه کاربران به سایت YouTube برای تماشای بخش‌های کوچکی از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی در نظر بگیریم، موج آتی این جریان مشاهده فیلم‌های سینمایی و برنامه‌های تلویزیونی کامل در اینترنت است که البته این امر نیازمند دسترسی به اینترنت پرسرعت است.

شرکت تحقیقاتی In-Stat پیش‌بینی کرده است که تا پایان سال جاری میلادی بیش از 6/14 میلیون دستگاه قابل‌حمل با قابلیت پخش تصاویر ویدیویی آنلاین در آمریکا عرضه خواهد شد که این رقم در سال 2014 میلادی به 4/83 میلیون دستگاه می‌رسد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed