تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: زندگی دیجیتال

تاریخ ارسال: سه شنبه، 25 خردادماه 1389  

 

کاربران اینترنت باهوش‌تر می‌شوند

 
 

اگرچه هشدار در مورد عدم رعایت نکات امنیتی در زمان استفاده بسیاری از کاربران از اینترنت به طور دائم تکرار می شود، اما بررسی ها حاکی است که در مجموع کاربران اینترنت باهوش‌تر و عاقل‌تر شده اند.  

 
 

اگرچه هشدار در مورد عدم رعایت نکات امنیتی در زمان استفاده بسیاری از کاربران از اینترنت به طور دائم تکرار می شود، اما بررسی ها حاکی است که در مجموع کاربران اینترنت باهوش‌تر و عاقل‌تر شده اند.

به گزارش فارس به نقل از اینترنت ولوشن، بررسی های تازه مؤسسه pew حاکی است که کاربران وب و اینترنت این روزها نسبت به تلاش هایی که برای هک کردن و سرقت اطلاعات حساس آنها به کار می‌رود هشیارتر هستند و سخت تر از گذشته اجازه سوءاستفاده به کلاهبرداران آنلاین می دهند.

بر همین اساس کاربران جوان تر و کم سن و سال تر بیشتر از افراد مسن و دارای سن بالا نسبت به مسائل و تمهیدات امنیتی توجه نشان می دهند.

تحقیقات pew که حد فاصل آگوست تا سپتامبر سال 2009 انجام شده حاکی است که کاربران اینترنت در حال حاضر بسیار بیشتر از گذشته در مورد حفظ هویت خود در اینترنت حساس هستند و به شیوه های مختلف سعی می کنند هویت خود را مخفی نگهدارند.

همچنین 57 درصد از کاربران بزرگسال هم اکنون اطلاعات مربوط به خود را در فضای آنلاین جستجو می کنند که این رقم نسبت به سال 2006 حدود 10 درصد بیشتر شده است.

از سوی دیگر در حالی که در سال 2006 حدود 36 درصد از مردم از طریق اینترنت در جستجوی سوابق افراد بودند این رقم هم اکنون به 46 درصد رسیده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed