تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: دوشنبه، 24 خردادماه 1389  

 

ارسال ماهانه 20 میلیون ویدیو به فیس‌بوک

 
 

طبق اعلام فیس‌بوک، ماهانه حدود 20 میلیون ویدیو به این سایت شبکه اجتماعی ارسال می‌شوند.  

 
 

طبق اعلام فیس‌بوک، ماهانه حدود 20 میلیون ویدیو به این سایت شبکه اجتماعی ارسال می‌شوند.

به گزارش ایسنا، در حقیقت شمار ویدیوهایی که به این سرویس ارسال می‌شوند، از زمانی که فیس بوک به کاربران امکان داده از طریق ای‌میل و هم‌چنین از طریق آیفونشان ویدیوها را به این سایت ارسال کنند، دو برابر شده است.

اما تنها ویژگی ارسال ویدیو نیست که توجه کاربران این سرویس را جلب کرده زیرا حدود نیم میلیارد کاربر جهانی این شبکه اجتماعی، در ماه تقریبا دو میلیارد ویدیو تماشا می‌کنند.

در حالیکه این آمار قابل ملاحظه به نظر می‌رسد با این همه در مقایسه با عادت‌های تماشا در میان کاربران اینترنت آمریکا چندان بالا به شمار نمی‌رود.

طبق آمار کام اسکار، کاربران اینترنت آمریکایی در ماه آوریل حدود 30.3 میلیارد ویدیو تماشا کردند و سایت‌های گوگل با پخش حدود 13 میلیارد کلیپ ویدیویی، 43.2 درصد از این بازار را به دست آوردند.

فیس بوک نیز در فهرست 10 سایت ویدیویی برتر کام اسکار از نظر شمار بازدیدکنندگان منحصر وجود دارد و طبق گزارش این شرکت پژوهش اینترنت، 41.3 میلیون کاربر آمریکایی فیس‌بوک در ماه آوریل ویدیو مشاهده کردند. همچنین کاربران فیس بوک در این مدت به طور متوسط 5.6 ویدیو مشاهده کردند.

بر اساس این گزارش در مقابل سایت‌های ویدیویی گوگل 136.2 میلیون بازدیدکننده منحصر داشتند که به‌طور متوسط 96 ویدیو در ماه مشاهده کردند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed