تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلفن همراه

تاریخ ارسال: دوشنبه، 17 خردادماه 1389  

 

جزئیات خدمات موبایلی برای دوستداران جام‌جهانی در ایران

 
 

همزمان با آغاز رقابتهای جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی که از 21 خرداد تا 20 تیر ماه سال جاری ادامه دارد شرکت سروش همراه رسانه برای عرضه محصولات و خدمات ویژه این رویداد ورزشی بر روی تلفن همراه با اپراتور ایرانسل همکاری می کند. 

 
 

همزمان با آغاز رقابتهای جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی که از 21 خرداد تا 20 تیر ماه سال جاری ادامه دارد شرکت سروش همراه رسانه برای عرضه محصولات و خدمات ویژه این رویداد ورزشی بر روی تلفن همراه با اپراتور ایرانسل همکاری می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، پیام گوران مدیرعامل شرکت سروش همراه رسانه امروز دوشنبه در نشست خبری به تشریح محصولات و خدمات ویژه جام‌جهانی 2010 که قرار است بر روی سیمکارت های ایرانسل عرضه شود پرداخت و گفت: این خدمات شامل اخبار مسابقات، پیش‌بینی قهرمان، پیش‌بینی نتایج بازی‌ها، پیش‌بینی بهترین بازیکن هر بازی، تیم محبوب، نرم افزار‌های بازی، تم، تصاویر پس‌زمینه، فیلم، زنگ گوشی، آهنگ پیشواز، محصولات چندرسانه‌ای و آخرین نتایج بازی‌های جام‌جهانی 2010 است.

وی با بیان اینکه تمامی مشترکان ایرانسل می‌توانند با مراجعه به لینک ویترین ایرانسل در وب سایت رسمی ایرانسل به نشانی www.irancell.ir محصولات متنوع ویژه جام‌جهانی 2010 را انتخاب و سفارش دهند خاطرنشان کرد: همچنین تمامی مشترکان ایرانسل می‌توانند با ارسال یک پیام‌کوتاه بدون متن به شماره ویژه 2010، منوی 7 گزینه‌ای خدمات ویژه جام جهانی 2010 را دریافت کنند.

گوران در توضیح نحوه استفاده از این خدمات گفت: برای مثال مشترکان با ارسال کد 34 به شماره 2010 از طریق پیام‌کوتاه می توانند وارد خدمات تیم محبوب خود شوند. در این بخش فهرستی از 10 تیم پرطرفدار برای مشترک ارسال می‌شود که فرد می‌تواند تیم محبوب خود را از این فهرست انتخاب کند. با انتخاب این گزینه مشترک می‌تواند از محصولات و خدمات مرتبط با تیم محبوب خود نظیر نتایج بازی‌ها، زمان بازی‌ها، ترکیب تیم، نتایج بازی‌های رو درو، حواشی، خلاصه بازی، مشخصات اعضای تیم و محصولات چندرسانه‌ای مرتبط مطلع شود.

مدیرعامل سروش همراه رسانه با بیان اینکه مشترکان با شماره گیری کدهای دستوری فهرست کانون‌های هواداران جام‌جهانی می‌توانند به عضویت کانون تیم مورد علاقه خود درآمده و به مدت 30 روز از 10 درصد تخفیف در هزینه تبادل پیام‌کوتاه با دیگر اعضای کانون هواداران تیم محبوب خود بهره‌مند شده و یک آهنگ پیشواز فوتبالی نیز هدیه بگیرد ادامه داد: همچنین فوتبال دوستان با ارسال کد 35 به شماره 2010، اخبار داغ و مهم و زمان بازی‌ها را دریافت می کنند.

به گفته گوران اطلاع از آخرین نتیجه بازیهای برگزار شده جام جهانی از طریق ارسال عدد 37 به شماره 2010 و دریافت فهرست محصولات چند رسانه ای از طریق ارسال کد 36 به همین شماره ممکن شده است.

وی اضافه کرد: در سرویسهای ارزش افزوده موجود مشترکان ایرانسل می توانند در مسابقه پیش‌بینی قهرمان جام، نتایج بازیها، برترین بازیکن شرکت کنند و جایزه بگیرند. به تمامی افرادی که نتیجه بازی را به درستی پیش‌ بینی کنند یک محصول از ویترین ایرانسل به طور رایگان اهدا می شود و به 10 شرکت کننده‌ ای که بیشترین تعداد پیش ‌بینی صحیح را داشته باشد 2010 دقیقه مکالمه بین خطوط ایرانسل و 2010 پیام‌ کوتاه بین خطوط ایرانسل اهدا می‌شود.

مدیرعامل سروش همراه رسانه در مورد نحوه دریافت هزینه های استفاده از این خدمات برای کاربر نیز گفت: خدمات مذکور به دو بخش تقسیم می شود که بخش اول خدماتی است که در همان لحظه درخواست کاربر با کسر مبلغی از اعتبار به وی ارائه می شود.
این مبلغ در زمان معرفی سرویس به اطلاع کاربر رسیده و در صورت ادامه کار توسط کاربر از حساب وی کاسته می شود.

وی افزود: بخش دوم خدماتی است که براساس اشتراک کاربر در بخش خدمات مورد نظر قابل ارائه است. ارسال کد اشتراک توسط کاربر به منزله تایید قیمت اشتراک سرویس است که این مبلغ از حساب کاربر کاسته شده و در زمانی که محتوایی برای آن سرویس موجود بود محتوای مورد نظر ارسال می شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed