تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای مطبوعات

تاریخ ارسال: یکشنبه، 16 خردادماه 1389  

 

لوموند در جست‌وجوی ناجی مالی

 
 

روزنامه فرانسوی باسابقه لوموند قول داد با وجود برنامه‌های قریب‌الوقوع برای فروش خود به یک صاحب جدید و احتمالا خارجی، مستقل بماند. 

 
 

روزنامه فرانسوی باسابقه لوموند قول داد با وجود برنامه‌های قریب‌الوقوع برای فروش خود به یک صاحب جدید و احتمالا خارجی، مستقل بماند.

به گزارش ایسنا، اریک فوتورینو، ناشر لوموند در نامه صفحه نخست به خوانندگان با بیان اینکه صفحه‌ای از تاریخ این روزنامه ورق خواهد خورد، اظهار کرد که پنج خریدار برای به دست گرفتن کنترل این روزنامه که در حال حاضر در اختیار خبرنگارانش است، پیشنهاد داده‌اند.

پیشنهاددهندگان شامل گروه نوول ابزرواتور، گروه پریسا که صاحب روزنامه اسپانیایی ال پائیس است، گروه رینجیر که ناشر روزنامه لو تامپ است و سه نفر از سرمایه‌گذارانی که شامل پی یر برج، شریک سابق ایو سنت لوران، طراح مد معروف است، هستند.

فوتورینو از گروه پنجم نام نبرده اما گزارش‌های رسانه‌یی حاکیست پنجمین پیشنهاددهنده گروه رسانه‌یی ایتالیایی "اسپرسو" است که دارنده روزنامه لارپوبلیکا بوده و برای خرید گروه لوموند که صد میلیون یورو بدهی دارد، ابراز علاقه‌مندی کرده است.

لوموند مانند روزنامه‌های دیگر در سراسر جهان در سال‌های اخیر از کاهش درآمد تبلیغاتی و افت تیراژ به سبب رشد اینترنت لطمه دیده است.

به گفته ناشر لوموند، انتظار می‌رود این عملیات تا نیمه ماه ژوئن با انتخاب شریک جدیدی که به تنهایی یا در کنار سرمایه گذاران دیگر عمده سهم در سرمایه این گروه را به دست می‌گیرد، به نتیجه برسد.

غول رسانه‌یی فرانسوی لاگاردر 17 درصد در گروه لوموند دارایی دارد اما به گفته ناشر این روزنامه، این گروه رسانه‌یی به دنبال افزایش دارایی خود در این روزنامه چپ‌گرا که حدود 320هزار تیراژ دارد، نیست.

لوموند در 1944 و درست پس از خروج اشغالگران آلمانی از فرانسه توسط هوبر بوو مری راه‌اندازی شد و به خبرنگارانش سهم عمده‌ای در دارایی روزنامه و حق اخراج دبیر و ناشر داده شد.

این روزنامه دو سال قبل برنامه کاهش هزینه‌ها را تجربه کرده و شاهد کاسته شدن 130 نفر از اعضای خود از جمله 70 خبرنگار بود که به دومین اعتصاب در تاریخ این روزنامه منتهی شد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed