تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: سینما - تئاتر

تاریخ ارسال: دوشنبه، 10 خردادماه 1389  

 

پیشنهاد نمایش بازی‌های جام‌جهانی فوتبال در پردیس‌های سینمایی

 
 

مدیر پردیس سینمایی آزادی از ارائه پیشنهادی برای نمایش بازی‌های جام جهانی فوتبال در پردیس‌های سینمایی خبر داد.  

 
 

مدیر پردیس سینمایی آزادی از ارائه پیشنهادی برای نمایش بازی‌های جام جهانی فوتبال در پردیس‌های سینمایی خبر داد.

رضا سعیدی‌پور در گفت‌وگو با فارس با اعلام این مطلب افزود: پیشنهاد نمایش بازی‌های جام جهانی فوتبال را در پردیس‌های سینمایی داده‌ایم که این پیشنهاد با واکنش‌های متفاوتی روبرو شده است و منتظر تصمیم اداره اماکن و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم.

وی افزود: دلیل اصلی ارائه این پیشنهاد این بود که با شروع جام جهانی معمولا همه مردم پای تلویزیون‌ها می‌نشینند و در این مدت سینما با ریزش مخاطب بسیار زیادی مواجه می‌شود که با این پیشنهاد قصد داریم تا مردم در ایام جام جهانی رابطه خود را با سینما حفظ کنند.

مدیر پردیس سینمای آزادی ادامه داد: در واقع ما نمی‌خواهیم به خاطر فوتبال مردم در خانه‌ها حبس شوند و این پیشنهاد را ارائه داده‌ایم تا همه اعضای یک خانواده به سالن سینما بیایند هر کدام تمایل دارند به تماشای فوتبال بنشینند و یا فیلم مورد علاقه خود را ببینند.

سعیدی‌پور خاطر نشان کرد: این طرح مشابه طرح موفق اذان تا اذان است که سال گذشته در ماه رمضان اجرا شد و توانست مخاطبان سینمای ایران را حفظ کند و با توجه به این که جام جهانی تقریبا زمان مرده‌ای برای اکران سینما به حساب می‌آید، این طرح می‌تواند موفق عمل کند به شرط آنکه یک تیم از کارشناسان خبره بر روی جزئیات این پیشنهاد کار کنند و آن را عملیاتی کنند.

وی در خاتمه اظهار داشت: طبیعتا تماشای فوتبال برای علاقمندان جام جهانی در پردیس‌های سینمایی رایگان خواهد بود اما تماشای فیلم‌های سینمایی با بلیت‌فروشی صورت خواهد پذیرفت.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed