تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلویزیون دیجیتالی

تاریخ ارسال: یکشنبه، 9 خردادماه 1389  

 

عرضه‌ی تلویزیون‌های سه‌بعدی بدون عینک تا سال ۲۰۱۵

 
 

طبق اعلام یک گروه پژوهشی تایوانی، مصرف‌کنندگان احتمالا تا سال 2015 شاهد عرضه تلویزیون‌های LCD سه‌بعدی به بازار خواهند بود که برای تماشای آن‌ها، به استفاده از عینک ویژه نیاز نیست.  

 
 

طبق اعلام یک گروه پژوهشی تایوانی، مصرف‌کنندگان احتمالا تا سال 2015 شاهد عرضه تلویزیون‌های LCD سه‌بعدی به بازار خواهند بود که برای تماشای آن‌ها، به استفاده از عینک ویژه نیاز نیست.

به گزارش ایسنا، موسسه پژوهش فن‌آوری صنعتی تایوان (ITRI) هفته جاری تلویزیون‌های LCD سه‌بعدی 42 اینچی نمایش داد که به عینک نیازی ندارند و به گفته مدیر بخش سیستم و برنامه سه‌بعدی (ITRI)، این شرکت می‌تواند در حال حاضر نمایشگرهایی به بزرگی 65 اینچ بسازد.

این گروه پژوهشی از فن‌آوری Parallax Barrier برای ایجاد افکت سه‌بعدی در تلویزیون استفاده می‌کند؛ این فن‌آوری برای رواج سه‌بعدی در میان تماشاگران ضروری دانسته شده است چراکه تحلیلگران می‌گویند بیش‌تر مردم به استفاده از عینک‌های پولاریزه برای تماشای تلویزیون سه‌بعدی مایل نیستند و بسیاری از مردم برای دادن 200 دلار به ازای هر یک از این عینک‌ها طفره می‌روند.

شماری از شرکت‌ها به‌ویژه در ژاپن و کره جنوبی برای ساخت تلویزیون‌های سه‌بعدی بدون عینک سرگرم کار هستند. مفهوم تلویزیون سه‌بعدی در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی امسال CES در لاس‌وگاس مطرح شد و بیش‌تر سازندگان تلویزیون از جمله سامسونگ الکترونیکس دستگاه مجهز به قابلیت سه‌بعدی را به نمایش گذاشتند.

طبق گزارش پژوهشگر بازار Displaybank، بازار جهانی تلویزیون سه‌بعدی در سال جاری احتمالا به 6.2 میلیون دستگاه رسیده و تا سال 2012 به 33 میلیون دستگاه رشد خواهد کرد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed