تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: شنبه، 8 خردادماه 1389  

 

۹۰ درصد کاربران برای وب‌سایت جدید تایمز پول نمی‌پردازند

 
 

بر اساس یافته‌های یک بررسی، از هر 10 کاربر 9 نفر مایل نیستند برای دسترسی به وب سایت‌های جدید تایمز و ساندی تایمز یک پوند در روز یا دو پوند در هفته پرداخت کند.  

 
 

بر اساس یافته‌های یک بررسی، از هر 10 کاربر 9 نفر مایل نیستند برای دسترسی به وب سایت‌های جدید تایمز و ساندی تایمز یک پوند در روز یا دو پوند در هفته پرداخت کند.

به گزارش ایسنا، بر اساس این بررسی که فعالیت سرگرمی دیجیتالی کاربران انگلیسی را مورد ارزیابی قرار داده، بیش‌تر مصرف‌کنندگان اخبار آنلاین مایل نیستند برای محتوا بدون در نظر گرفتن تامین کننده آن، پول پرداخت کنند زیرا 71 درصد معتقدند محتوای خبری رایگان به اندازه کافی در اینترنت وجود دارد.

بررسی سرگرمی دیجیتال از کاربران درباره تمایل آنان برای پرداخت یک یا دو پوند برای دسترسی به هر یک از ده‌ها وب سایت خبری انگلیسی پرسش کرده است.

وب‌سایت بی بی سی تنها وب‌سایتی بود که کاربران از همه بیش‌تر حاضر بودند برای دسترسی به آن پول پرداخت کنند، با این همه 90 درصد هم‌چنان اظهار کردند تمایلی به دسترسی به این سایت ندارند.

ایندیپندنت و سان، وب‌سایت‌هایی بودند که کاربران بیش از وب‌سایت‌های دیگر تمایل نداشتند برای آن‌ها پول پرداخت کنند و 93 درصد اظهار کردند برای دسترسی به این دو سایت پول نمی‌دهند.

نیوزاینترنشنال که ناشر روزنامه‌های تایمز و ساندی تایمز است، در نظر دارد از ماه آینده سیستمی با هزینه دسترسی یک پوند در روز و دو پوند در هفته برای برای وب‌سایت این روزنامه‌ها که در حال حاضر رایگان هستند، ایجاد کند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed