تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: بازی‌ رایانه‌ای

تاریخ ارسال: جمعه، 7 خردادماه 1389  

 

بازی‌های اجتماعی آنلاین به یاهو می‌آیند

 
 

بازی‌های اجتماعی آنلاین شرکت سازنده بازی‌های محبوبی مانند شهر مزرعه و جنگ‌های مافیا به سایت‌های یاهو می‌آیند.  

 
 

بازی‌های اجتماعی آنلاین شرکت سازنده بازی‌های محبوبی مانند شهر مزرعه و جنگ‌های مافیا به سایت‌های یاهو می‌آیند.

به گزارش ایسنا، یاهو در کنفرانس سالانه سرمایه‌گذاران این شرکت اینترنتی اعلام کرد که قرارداد شراکتی با زینگا بسته که بازی‌های آن مانند شهر مزرعه (FarmVille) توسط میلیون‌ها نفر در شبکه اجتماعی فیس‌بوک اجرا می‌شود.

طبق اعلام یاهو، این قرارداد دسترسی بیش از 600 میلیون نفر به بازی‌های زینگا را از طریق سایت‌های این شرکت از جمله صفحه خانگی یاهو، یاهومیل، بازی‌های یاهو، مسنجر و سرویس‌های دیگر فراهم می‌کند.

انتظار می‌رود بازی‌های زینگا در طی چند ماه آینده در سایت‌های یاهو قابل دسترس شوند. این اقدام بخشی از تلاش یاهو برای به‌سازی فعالیت‌های خود و تمرکز برروی فعالیت جست‌وجو و پرتال‌های وب به شمار می‌رود.

به گفته مارک پینکوس، بنیانگذار و مدیر اجرایی زینگا، با بیش از 35 میلیون نفری که روزانه به بازی‌های این شرکت اقدام می‌کنند، بازی‌های اجتماعی به سرعت در حال تبدیل شدن به منبع اصلی سرگرمی در جهان بوده و از بیش‌تر برنامه‌های تلویزیونی پیشی می‌گیرند و قرارداد این شرکت به یاهو امکان می‌دهد میلیون‌ها کاربر جدید با قابلیت تماس با دوستان و خانواده شان از طریق این بازی‌ها بیابد.

زینگا که از زمان انتشار بازی‌هایش در فیس بوک به شهرت رسیده، مدعی است ماهانه بیش از 230 میلیون نفر، کاربر فعال بازی‌های این شرکتند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed