تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: جمعه، 7 خردادماه 1389  

 

ارمغان ۵۴ میلیارد دلاری گوگل برای اقتصاد آمریکا

 
 

گوگل یک موتور جست‌وجوی شناخته شده است اما ظاهرا بسیار علاقه‌مند است که به‌عنوان یک موتور اقتصادی نیز ملاحظه شود.  

 
 

گوگل یک موتور جست‌وجوی شناخته شده است اما ظاهرا بسیار علاقه‌مند است که به‌عنوان یک موتور اقتصادی نیز ملاحظه شود.

به گزارش ایسنا، این شرکت در یک رویداد رسانه‌یی در اوکلند کالیفرنیا تاثیر اقتصادی خود بر آمریکا را برملا و اعلام کرد که در سال میلادی گذشته، 54 میلیارد دلار ارزش فعالیت اقتصادی برای شرکت‌های آمریکایی تولید کرد.

ارزیابی گوگل از تاثیر مالی خود بر پایه این ادعا صورت گرفته که شرکت‌ها به‌طور متوسط برای هر یک دلار صرف کرده در سیستم تبلیغاتی AdWords این شرکت، دو دلار درآمد به دست آوردند.

به گفته معاون گروه‌های فروش تبلیغات و فعالیت‌های آمریکای شمالی و آمریکای لاتین گوگل، برای نخستین بار است که گوگل تاثیر اقتصادی بر ایالت کالیفرنیا و 49 ایالت دیگر این کشور را اعلام می‌کند و در حالی که مردم، گوگل را به‌عنوان یک موتور جست‌وجو می‌شناسند، حقیقت این است که گوگل یک موتور رشد اقتصادی برای شرکت‌های کوچک است.

بر اساس این گزارش، تصمیم گوگل برای انتشار این اطلاعات در بخشی از تلاش‌های این شرکت برای فعالیت توام با شفافیت است که این هدف در اقدام این شرکت در اعلام جزئیات مربوط به درآمدهای AdSense نیز انعکاس یافته و بر اساس اطلاعات ارایه شده، گوگل در 68 درصد AdSense برای درآمد محتوا و 51 درصد AdSense برای درآمد جست‌وجو با شرکای ناشرش سهیم شده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed