تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: سخت‌افزار

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 5 خردادماه 1389  

 

تماشای سه‌بعدی جام جهانی! / معرفی دستگاه‌های الکترونیکی ویژه جام‌جهانی

 
 

جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی نزدیک است و به همین دلیل بسیاری از شرکتهای فناوری به تکاپو افتاده اند تا نام خود را در کنار رقابتهای مهمترین رویداد فوتبالی دنیا به خاطره ای خوش برای کاربران خود تبدیل کنند. 

 
 

خبرگزاری مهر - جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی نزدیک است و به همین دلیل بسیاری از شرکتهای فناوری به تکاپو افتاده اند تا نام خود را در کنار رقابتهای مهمترین رویداد فوتبالی دنیا به خاطره ای خوش برای کاربران خود تبدیل کنند.

شرکتهای فعال در عرصه صنایع فناوری اطلاعات و ارتباطات این روزها در تلاشند تا سهمی در رقابتهای بازیهای جام جهانی 2010 داشته باشند.

جام جهانی روی نمایشگر رایانه

پخش تماشای مسابقات فوتبال جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی به روش آنلاین یکی از مهمترین امکاناتی است که کاربران وب می توانند در این دوره از آن بهره مند شوند.

بسیاری از شبکه های تلویزیونی دنیا در طول برگزاری این رقابتها صفحات ویژه ای را روی سایتهای خود عرضه می کنند که کاربران از طریق این صفحات می توانند به جای در خانه ماندن، روی کاناپه نشستن، پاپ کورن خوردن و تماشای فوتبال در هر نقطه ای از طریق اینترنت و تنها با در اختیار داشتن یک رایانه و یا تلفن همراه نسل سوم، مسابقه تیم مورد علاقه خود را تماشا کنند.

به این ترتیب کاربران وب هیچ زمانی را از دست نخواهند داد. بنابراین تماشای تلویزیون از طریق وب یکی از مزایای داشتن اینترنت پرسرعت است.

اپل هم فوتبالی می شود

به نظر می رسد که معروفترین سیب دنیا قصد ندارد نسبت به تب قوتبال کاربران خود بی تفاوت باشد. به طوری که بر روی "آی- تیوز" و App Store گزینه ویژه ای را به نام "جام جهانی 2010" راه اندازی کرده و در آن دریایی از برنامه های جانبی را عرضه کرده است که کاربران "آی- پد" و "آی- فن" می توانند با خرید و نصب آنها خود را بیش از همیشه در جام جهانی احساس کنند.

یکی از این برنامه های جانبی، تقویم کاملی از تمام رقابتهای جام جهانی آفریقای جنوبی است. این تقویم شامل پروفایل تمام تیمهای شرکت کننده، استادیومهای محل برگزاری دیدارها و اعلام نتایج مسابقات به صورت زنده است.

اپل این نرم افزار را از طریق سایت App Store خود به قیمت 99/0 دلار می فروشد.

برنامه جانبی دیگری که سیب بزرگ استیو جابز عرضه می کند South Africa 2010 Tracker نام دارد. این برنامه جانبی که رایگان است اطلاعات متعددی را درباره تیمها، گروهها و مسابقات عرضه می کند اما به روزسازیهای همزمان این اطلاعات به صورت پولی انجام می شود.

دستگاههای الکترونیکی مصرفی در زمین فوتبال

بی شک با آغاز جام جهانی فوتبال، دستگاههای الکترونیکی کوچک مصرفی و وسایل فناوریهای برتر، فوتبال دوستان را احاطه می کنند.

یکی از این دستگاهها، یک حافظه فلش "یو. اس. بی" 4 گیگابایتی محصول Emtec است. این فلش که می تواند به کیف کلیدها و یا کیف دستی متصل شود از ماه ژوئن به قیمت 90/14 یورو وارد بازار می شود. این فلش "یو. اس. بی" شبیه عروسکهایی است که لباس فوتبالیستهای تیمهای ملی شرکت کننده در جام جهانی را به تن کرده اند.

Hannspree Soccer Photo Alarm Clock نام دستگاه الکترونیکی کوچک دیگری است که از ساعت، تقویم، رادیو و قاب عکس دیجیتالی تشکیل شده است. این دستگاه دارای یک LCD کوچک و wall-paper کارتونی است. تصاویر متحرک این wall-paper فوتبالی هستند و در روی تقویم آن، تاریخ رقابتهای جام جهانی مشخص شده اند. قیمت این محصول 59 یورو است.

Mindtech Mindscreen MT-ETV45 عنوان یک "مینی تلویزیون قابل حمل" با نمایشگر 5/3 اینچی است که مجهز به یک "مبدل کد" (decoder) داخلی است و امکان ضبط برنامه های تلویزیونی را فراهم می کند. این مینی تلویزیون، دستگاهی مناسب برای تماشای مسابقات فوتبال در سفر است. باتری این دستگاه 5 ساعت شارژ می ماند. قیمت این تلویزیون قابل حمل 90/99 یورو است.

توافق سونی و فیفا

به خاطر توافقی که سونی و فیفا به امضا رسانده اند کاربران تلویزیون جدید سونی به نام "باواریا سه بعدی" (Sony BRAVIA 3D) می توانند 25 مسابقه جام جهانی فوتبال 2010 را به صورت سه بعدی تماشا کنند و به نهایت لذت حاصل از تماشای یک مسابقه فوتبال دست یابند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed