تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: یکشنبه، 2 خردادماه 1389  

 

نیمی از کاربران در اندیشه‌ی بایکوت فیس‌بوک

 
 

یافته‌های نظرسنجی جدید سوفوس حاکیست بیش از نیمی از کاربران فیس بوک به دلیل نگرانی‌های حریم خصوصی در حال بررسی ترک این سایت شبکه اجتماعی هستند.  

 
 

یافته‌های نظرسنجی جدید سوفوس حاکیست بیش از نیمی از کاربران فیس بوک به دلیل نگرانی‌های حریم خصوصی در حال بررسی ترک این سایت شبکه اجتماعی هستند.

به گزارش ایسنا، طبق گزارش این شرکت امنیتی مستقر در انگلیس، 16 درصد از نظرسنجی‌شوندگان اعلام کرده‌اند استفاده از فیس بوک را برای دلایل حریم خصوصی متوقف کرده‌اند.

نتایج نظرسنجی انجام گرفته از حدود هزار و 600 کاربر فیس بوک که هفته جاری انتشار یافت، نشان داد احتمال بالایی وجود دارد که 30 درصد آنان این سایت را به دلیل نگرانی‌های حریم خصوصی ترک کنند و 30 درصد دیگر نیز ممکن است این سایت را به دلایل دیگر ترک کنند.

در ضمن 12 درصد نیز اظهار کرده‌اند این سایت را ترک نخواهند کرد در حالی که 12 درصد دیگر پاسخ داده‌اند بعید نیست فیس بوک را ترک کنند.

به گفته گراهام کلولی، مشاور فن‌آوری ارشد سوفوس، کارکنان IT بیش‌تر از افراد معمولی نگران مشکلات مربوط به حریم خصوصی در فیس بوک هستند.

وی در ادامه می‌افزاید افراد بسیاری به ارسال به روزرسانی و تصاویری درباره زندگی‌شان در این سایت عادت کرده‌اند و احتمال ترک ناگهانی این سایت برای آن‌ها دشوار خواهد بود.

این نگرانی‌های رو به رشد در بحبوحه خشم فزاینده از اقدام فیس بوک برای اشتراک‌گذاری اطلاعات کاربران با وب‌سایت‌های دیگر مطرح می‌شود؛ کاربران نیز خشم خود را از پیچیدگی تنظیمات حریم خصوصی در این سایت ابراز کرده‌اند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed