تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: جمعه، 31 اردیبهشتماه 1389  

 

کاربران اطلاعات خطرناکی به شبکه‌های اجتماعی ارسال می‌کنند

 
 

در حالی که اعتراض نسبت به سیاست‌های حریم خصوصی در حال تغییر فیس‌بوک افزایش می‌یابد، یافته‌های یک بررسی جدید حاکیست اکثر مردم اطلاعات خطرناکی را در پروفایل‌های شبکه اجتماعی خود ارسال می‌کنند.  

 
 

در حالی که اعتراض نسبت به سیاست‌های حریم خصوصی در حال تغییر فیس‌بوک افزایش می‌یابد، یافته‌های یک بررسی جدید حاکیست اکثر مردم اطلاعات خطرناکی را در پروفایل‌های شبکه اجتماعی خود ارسال می‌کنند.

به گزارش ایسنا، 52 درصد از بزرگسالان آمریکایی اطلاعات شخصی مانند تاریخ کامل تولد (38 درصد)،‌ عکس‌های کودکان (21 درصد)، نام‌های کودکانشان (13 درصد)، نشانی خیابان (هشت درصد) و جزئیاتی درباره در خانه نبودن (سه درصد) را در اینترنت ارسال می‌کنند.

طبق گزارش مجله Consumer Reports، راه‌های متعددی مانند اجتناب از استفاده از کلمات عبور ساده، تنظیم کنترل‌های حریم خصوصی در فیس‌بوک و سایت‌های دیگر برای محدود کردن دسترسی دیگران، حذف نام کودکان از تصاویر و ارسال نکردن کامل تاریخ تولد برای به حداقل رساندن خطر سرقت هویت وجود دارد.

سخنگوی فیس‌بوک اعلام کرد: با این که ما بر این باوریم که این بررسی بدون اشاره به مزایا تنها به خطرات شبکه اجتماعی تمرکز یافته، بر این نکته توافق داریم که اشخاص باید هنگام ارسال اطلاعات به فیس‌بوک محتاط و مسوول باشند و منابع قابل توجهی را برای کمک به مردم به‌منظور حفاظت از اشتراک‌های آنان اختصاص می‌دهیم.

این بررسی بر اساس نظرسنجی آنلاین انجام گرفته از دو هزار خانواده آمریکایی برای مطالعه سالانه وضعیت شبکه این مجله انجام گرفت.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed