تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای مطبوعات

تاریخ ارسال: جمعه، 31 اردیبهشتماه 1389  

 

ایجاد سیستم اشتراک آنلاین نیویورک تایمز از سال ۲۰۱۱

 
 

بیل کلر، دبیر ارشد نیویورک تایمز در ضیافت انجمن مطبوعات خارجی اظهار کرد که این روزنامه در ماه ژانویه دریافت هزینه اشتراک برای دسترسی به مقالات در وب‌سایتش را آغاز می‌کند.  

 
 

بیل کلر، دبیر ارشد نیویورک تایمز در ضیافت انجمن مطبوعات خارجی اظهار کرد که این روزنامه در ماه ژانویه دریافت هزینه اشتراک برای دسترسی به مقالات در وب‌سایتش را آغاز می‌کند.

به گزارش ایسنا، شرکت نیویورک تایمز در ابتدای سال جاری برنامه خود برای آغاز دریافت هزینه اشتراک برای دسترسی خوانندگان به وب‌سایت آنلاین روزنامه نیویورک تایمز را مطرح کرد و اظهارات کلر، زمان اجرای این برنامه را مشخص می‌کند.

ناشران روزنامه با افزایش مراجعه خوانندگان به اخبار آنلاین رایگان، با کاهش شمار اشتراک و پایین آمدن درآمد تبلیغاتی که به کوچک شدن چشم‌گیر صنعت روزنامه منتهی شده، مواجه شده‌اند و این مشکل آن‌ها را به بررسی راه‌های جدید کسب درآمد از جمله به‌کارگیری سیستم اشتراک واداشته است.

در میان روزنامه‌های بزرگ آمریکا، تنها سیستم اشتراک روزنامه وال استریت ژورنال موفق شده به دریافت هزینه از خوانندگان ادامه دهد. نیویورک تایمز با کم دانستن درآمد اشتراک در مقایسه با فروش تبلیغات، تجربه دو ساله مدل اشتراک اینترنتی را در سال 2007 رها کرد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed