تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلفن همراه

تاریخ ارسال: جمعه، 31 اردیبهشتماه 1389  

 

درآمد چهار هزار و پانصد میلیارد تومانی دولت از ایرانسل

 
 

مدیرعامل ایرانسل با ارائه‌ گزارشی از عملکرد ایرانسل طی فعالیت خود از درآمد 4500 میلیارد تومانی دولت از محل پروژه ایرانسل خبر داد و گفت: طی 42 ماه گذشته دولت سالیانه به طور متوسط هزار میلیارد تومان از محل پروژه ایرانسل درآمد مستقیم داشته است.  

 
 

مدیرعامل ایرانسل با ارائه‌ گزارشی از عملکرد ایرانسل طی فعالیت خود از درآمد 4500 میلیارد تومانی دولت از محل پروژه ایرانسل خبر داد و گفت: طی 42 ماه گذشته دولت سالیانه به طور متوسط هزار میلیارد تومان از محل پروژه ایرانسل درآمد مستقیم داشته است.

به گزارش ایسنا، علیرضا قلمبر دزفولی در مراسم روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گفت: میزان سرمایه‌گذاری خارجی انجام گرفته نیز با تایید سازمان سرمایه‌گذاری خارجی وزارت امور اقتصادی و دارایی در این مدت 2/1 میلیارد دلار بوده است.

او با بیان این‌ که اکثر شهرهای پرجمعیت کشور تحت پوشش ایرانسل قرار دارند اظهار کرد: هر 18 ساعت یک شهر و دهستان و 14 روستای کشور تحت پوشش ایرانسل قرار گرفتند.

او ادامه داد: در 40 ماه گذشته در کشور بیش از 12 هزار بی‌ تی ‌اس نصب شده و هرسال به‌طور متوسط بالای 50 درصد تعداد آن‌ها در کشور گسترش می‌یابد.

دزفولی در بخشی از سخنان خود به سرویس‌ها و محصولات ایرانسل اشاره کرد و سرویس‌هایی مثل بانکداری همراه و شبکه‌ اختصاصی همراه را تشریح کرد.

وی گفت: سرویسی که در سال گذشته با عنوان رومینگ اعتباری ایرانسل راهاندازی شد که علاوه بر رومینگ سیم‌کارت‌های اعتباری با 92 کشور و 151 اپراتور تلفن در سطح دنیا در حال حاضر رومینگ دارد و مشترکان اعتباری نیز با 18 کشور از این نظر ارتباط برقرار کرده و در حال توسعه‌ی اپراتور‌های طرف قرار‌داد است.

وی با بیان این ‌که بیش از 220 هزار نقطه‌ی دسترسی فروش در سراسر کشور برای ایرانسل وجود دارد اظهار کرد: ایرانسل در طول فعالیت خود اشتغال‌زایی و در حدود 25 هزار شغل از سال 84 تا به امروز ایجاد کرده است و در 10 شهر و گستره‌ی 6 استان خدمات وایمکس را با سرعت 64 کیلوبیت بر ثانیه تا دو مگابیت بر ثانیه ارائه می‌دهد.

دزفولی هم‌چنین از امکان ارائه‌ی سرویس‌های وی‌ پی ‌ان و تلفن اینترنتی خبر داد و گفت: امکان ارائه‌ی این سرویس‌ها فراهم شده و منتظر دریافت مجوز از رگولاتوری برای ارائه‌ی سرویس هستیم.

دزفولی اظهار کرد: از سال 2006 تا 2009 تعداد مشترکان باند پهن در دنیا حدود 6 برابر شده و ظرف 5 سال یعنی از سال 2003 تا 2008 درآمد حاصل از دیتا در دنیا 7 برابر شده است.

وی گفت: نقش دولت در توسعه‌ی باند پهن بسیار مهم است و ایجاد رقابت با اعطای پروانه‌های بهره‌برداری جدید در حوزه‌ی باند پهن و تخصیص بودجه برای حمایت مالی از پروژه‌های خارجی و مواردی از این قبیل از جمله نقش‌های دولت در این زمینه محسوب می‌شود.

دزفولی در بخش سخنان خود به نقش ایرانسل در تحقق دولت الکترونیک و شعار سال اتحادیه‌ی جهان مخابرات و بستر‌های ارتباطی ایرانسل برای توسعه‌ی خدمات همراه اشاره کرد و گفت: وظیفه‌ی اپراتور‌ها و از جمله ایرانسل بسیار در این زمینه مهم و حساس است.

وی گفت: ایرانسل بستر‌های ارتباطی لازم را برای تحقق جامعه‌ی اطلاعاتی و دولت الکترونیک فراهم ساخته و تسهیل و تسریع در تعریف و ارائه‌ی خدمات و مواردی از این قبیل نیازمند همکاری دولت و دیگر نهادهای کشور است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed