تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 29 اردیبهشتماه 1389  

 

نمایش روزانه دو میلیارد ویدیو در یوتیوب

 
 

یوتیوب در حالی که پنج سالگی خود را جشن می‌گیرد، اعلام کرد شمار ویدیوهایی که روزانه در این سایت مشاهده می‌شوند، از مرز دو میلیارد کلیپ گذشت.  

 
 

یوتیوب در حالی که پنج سالگی خود را جشن می‌گیرد، اعلام کرد شمار ویدیوهایی که روزانه در این سایت مشاهده می‌شوند، از مرز دو میلیارد کلیپ گذشت.

به گزارش ایسنا، اعضای گروه یوتیوب در یک پست وبلاگ اعلام کردند که به لطف کاربران این سایت به نقطه عطف دیگری دست یافته و اکنون روزانه بیش از دو میلیارد ویدیو در آن مشاهده می‌شود که تقریبا دو برابر مجموع مخاطبان سه شبکه تلویزیونی آمریکا در ساعات پربیننده است.

انتشار این خبر با راه‌اندازی کانال پنج سالگی یوتیوب که به تاریخچه و تاثیر فرهنگی آن اختصاص یافته، هم‌زمان شده است.

بنیانگذاران یوتیوب پنج سال پیش پس از ماه‌ها آزمایش و تدارک، نخستین نسخه آزمایشی YouTube.com را راه‌اندازی کردند.

شرکت یوتیوب که در سان برونوی کالیفرنیا واقع است، محصول کار مشترک چاد هیورلی،‌استیو چن و جاوید کریم بود و گوگل یوتیوب را 19 ماه پس از تاسیس این سرویس اشتراک‌گذاری ویدیو در ماه فوریه 2005 به مبلغ 1.65 میلیارد دلار خریداری کرد.

این غول اینترنتی به دقت در حال تبدیل یوتیوب به یک منبع پول‌ساز برای آثار شخصی گرفته تا فیلم‌های مستقل است؛ به‌طور متوسط در هر دقیقه 24 ساعت ویدیو به سایت یوتیوب ارسال می‌شود که این میزان محتوا برابر با 150 هزار فیلم کامل در طول بیش از یک هفته است.

این وب سایت با بیش از 10 هزار شریک از جمله شرکت سرگرمی دیسنی قرارداد محتوا داشته و دارای یک سرویس اجاره فیلم آنلاین است. طبق آمارهای کام اسکار، سایت یوتیوب عامل اصلی ترافیک ویدیو در گوگل به شمار رفته و 99 درصد از ویدیوهای مشاهده شده از طریق سایت‌های گوگل به این سایت مربوط هستند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed