تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: همایش

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 29 اردیبهشتماه 1389  

 

برنامه‌ی پنل‌های علمی سومین اجلاس جهانی رادیو

 
 

در سومین اجلاس جهانی صدا که کمتر از یک هفته دیگر در زیباکنار آغاز می‌شود، شش کارگاه برگزار خواهد شد و سخنرانانی از هفت کشور جهان مطالبی را درباره رادیوهای دیجیتال، رادیوهای در حال توسعه، مخاطب کودک رادیو، رادیو نمایش و غیره بیان خواهند کرد.  

 
 

در سومین اجلاس جهانی صدا که کمتر از یک هفته دیگر در زیباکنار آغاز می‌شود، شش کارگاه برگزار خواهد شد و سخنرانانی از هفت کشور جهان مطالبی را درباره رادیوهای دیجیتال، رادیوهای در حال توسعه، مخاطب کودک رادیو، رادیو نمایش و غیره بیان خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، پنل نخست که با موضوع «رادیو رسانه امید و آگاهی» برگزار می‌شود، دو سخنران حضور دارند. سخنران نخست این پنل دکتر سعیدرضا عاملی از ایران است که درباره «رادیو دیجیتال، تلفن همراه و نظام فراگیر کامپیوتری: رسانه جهانی امید و آگاهی و رسانه همه‌جا حاضر» صحبت می‌کند. سخنران دوم نیز سیوبان مک هیو از استرالیاست که عنوان سخنرانی‌اش «نماد کوه‌های برفی - چگونه یک نماد می‌تواند به تکوین یک ملت کمک کند» نام دارد. این پنل چهارشنبه (پنج خرداد ماه) ساعت ‌٩ به مدت یک ساعت و نیم برگزار می‌شود.

پنل دوم اجلاس جهانی صدا «رادیو دیجیتال، رادیویی چند رسانه‌ای و چند منظوره» نام دارد که آنهم چهارشنبه ساعت ‌١١ تا ‌١٢ و ‌٣٠ دقیقه برگزار خواهد شد. استیو اهرن استرالیایی سخنران نخست این پنل است که مطلب خود را با عنوان «آغاز کار رادیو دیجیتال در استرالیا (یک مطالعه موردی)» ارائه می‌کند. دکتر حمید ضیایی‌پرور از ایران هم ارائه کننده مقاله دوم این پنل است که مقاله «اینترنت و رادیو: بررسی کارکرد‌ها و تاثیرات متقابل اینترنت و رادیو» را ارائه می‌کند. در این پنل همچنین کیم انگ یو از سنگاپور درباره «رادیو جدید: در نما، در صحنه، در مسیر و در راهی‌شدن» سخنرانی خواهد کرد. لی‌جین هی از کره جنوبی سخنران چهارم است که مقاله‌اش را با عنوان «تحول رادیو برای چند منظوره‌شدن» ارائه خواهد داد.

پنل سوم هم چهارشنبه (پنجم خرداد ماه‌) برگزار می‌شود و «رادیو و جامعه: ارتقاء فعالیت‌های رادیو محلی/ رادیو اجتماع» نام دارد. زمان برگزاری این پنل ساعت ‌١٥ خواهد بود. دکتر عبدالحسین کلانتری از ایران نخستین سخنران این پنل است که مقاله‌اش را با عنوان «سبک زندگی‌سازی» (برنامه‌های رادیویی: پاسخ‌گویی به نیازهای روزمره مخاطبان در عصر مدرن) ارائه می‌دهد. کوهوا بین ویتنامی درباره «بهبود جایگاه رادیو در کشورهای در حال توسعه» سخنرانی می‌کند. زکیه هلیم از سنگاپور هم در این پنل از «بسط تجارب و پیشرفت‌ها برای تاثیر‌گذاری بیشتر» می‌گوید و منیژه پورنوروز از ایران مقاله‌ای درباره «رادیو و مخاطبان کودک و نوجوان» ارائه خواهد داد.

پنل چهارم «رادیو و نمایش» نام دارد که چهارشنبه از ‌١٧ الی ‌١٨ و ‌٣٠ دقیقه برگزار می‌شود. دکتر قطب‌الدین صادقی از ایران نخستین سخنران این پنل است که درباره «شخصیت‌پردازی در نمایش رادیویی» صحبت می‌کند. ایوب آقاخانی از ایران هم درباره «زاویه شنود در نمایش رادیویی» مقاله ارائه می‌دهد. آدام مکوالی از نیوزلند در این پنل از «جادوی نمایش رادیویی» می‌گوید.

پنل پنجم «چهره جدیدی از اطلاع‌رسانی خدمات عمومی» نام دارد که پنج‌شنبه (ششم خرداد ماه) ساعت ‌٩ تا ‌١٠ و ‌٣٠ دقیقه برگزار می‌شود. پل باشنل از نیوزلند مقاله‌اش را با عنوان «ایجاد تغییر:رادیو نیوزلند و اینترنت» ارائه می‌کند. ویجی سدو از مالزی مقاله‌ای درباره «رادیو چگونه زمانه ما را تغییر می‌دهد» ارائه خواهد داد. مسعود عابدین‌نژاد از ایران هم در این پنل از «کاربرد برنامه‌سازی زرد در رادیوهای ایرانی» می‌گوید.

آخرین پنل اجلاس جهانی صدا با عنوان «رادیو و موسیقی» پنج‌شنبه ساعت برگزار خواهد شد. در پنل ششم دکتر شاهین‌ فرهت از ایران مقاله‌ای با عنوان «موسیقی کلاسیک در رادیو و تاثیر آن برمردم» ارائه خواهد داد. هوشنگ جاوید از ایران درباره «بهره‌گیری از اشتراکات موسیقی اقوام در ایران» صحبت خواهد کرد. علی آذری ارقون از ایران هم به «سیاستگذاری استفاده از موسیقی محلی در رادیو‌های محلی و سراسری» اشاره‌ای خواهد داشت.

مراسم افتتاحیه یازدهمین جشنواره بین‌المللی رادیو و سومین اجلاس جهانی صدا شامگاه سه‌شنبه (چهارم خرداد ماه)‌ در زیباکنار برگزار می‌شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed