تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: زندگی دیجیتال

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 29 اردیبهشتماه 1389  

 

کندی رونق تجارت الکترونیکی در هند

 
 

استفاده از رایانه‌ها و اینترنت برای کشوری مانند هند با جمعیت 1.1 میلیارد نفر، با وجود نقش بزرگ این کشور در فن‌آوری اطلاعات جهانی و برون‌سپاری، هم‌چنان اندک مانده است. 

 
 

استفاده از رایانه‌ها و اینترنت برای کشوری مانند هند با جمعیت 1.1 میلیارد نفر، با وجود نقش بزرگ این کشور در فن‌آوری اطلاعات جهانی و برون‌سپاری، هم‌چنان اندک مانده است.

به گزارش ایسنا، به گفته وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات هند، در حال حاضر تنها هشت درصد از خانه‌های هندی به رایانه‌های شخصی دسترسی دارند.

به گفته مدیر ارشد سایت هندی حراجی آنلاین eBay، با ارزش بازار تجارت الکترونیکی برآورد شده در حدود صد میلیارد روپیه (2.2 میلیارد دلار) و توسعه آن در حدود 30 درصد در سال، حدود شش میلیون نفر از جمعیت 60 میلیون نفری کاربران اینترنت در هند، خرید آنلاین می‌کنند.

در حال حاضر شبکه اجتماعی، ای‌میل و دسترسی به سایت‌های ورزشی و اخبار، اصلی‌ترین موارد استفاده رایانه برای بیش‌تر مردم هند محسوب می‌شود.

بنا بر پیش‌بینی وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات این کشور، با تلاش دولت برای توسعه دسترسی به پهنای باند از 250 هزار روستا به بیش از 600 هزار روستا، در استفاده از رایانه و ضریب نفوذ اینترنت در سال‌های آینده، رشد سریعی روی خواهد داد.

تحلیلگران صنعتی مانند مدیر مرکز پژوهش برای اینترنت و جامعه در شهر جنوبی بنگلور هند که قطب IT این کشور محسوب می‌شود، می‌گوید: تنها می‌توان به توسعه تجارت الکترونیکی کمک کرد.

کشورهایی که خرید اینترنتی در آن‌ها رو به افزایش بوده، کشورهایی با زیرساخت پهنای باند بسیار توسعه‌یافته هستند که امکان اتصال‌های سریع، راحت و مطمئن را فراهم می‌کنند.

نبود زیرساخت دیجیتالی قوی به این معنی است که اینترنت هم‌چنان توسط اکثریت مردم برای مواردی مانند شغل، دریافت اطلاعات و ارتباط در شبکه اجتماعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما برخلاف سایر کشورها جمعیت نیم میلیارد نفری مشترکان تلفن همراه در هند می‌توانند هدایت کننده توسعه در این بخش باشند.

دولت این کشور در حال برگزاری مزایده برای مجوزهای نسل سوم است که کاربران بیش‌تری را قادر می‌سازد به‌جای اتکا به اتصال‌های کند دایل‌آپ، در مکان‌هایی مانند کافی‌نت‌ها با سرعت بالا به اطلاعات دسترسی یافته و مبادلات مالی راحت‌تر شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed