تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: سخت‌افزار

تاریخ ارسال: سه شنبه، 28 اردیبهشتماه 1389  

 

جدیدترین لیست از ۱۰ لپ‌تاپ برتر جهان

 
 

به دنبال افزایش محبوبیت رایانه‌های همراه نزد کاربران، کارشناسان در یک بررسی جدید نام و مشخصات 10 لپ‌تاپ برتر جهان را معرفی کردند.  

 
 

به دنبال افزایش محبوبیت رایانه‌های همراه نزد کاربران، کارشناسان در یک بررسی جدید نام و مشخصات 10 لپ‌تاپ برتر جهان را معرفی کردند.

به گزارش فارس به نقل از پی‌سی‌ورلد، لپ‌تاپ‌ها از جمله دستگاه‌های الکترونیکی محسوب می‌شوند که طی سال‌های اخیر بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند و فروش آنها تقریباً از فروش رایانه‌های رومیزی بیشتر شده است. این جریان که بسیار مورد توجه تولیدکنندگان رایانه‌های شخصی قرار گرفته‌، آن‌ها را برآن داشته تا با افزایش تمرکز و سرمایه‌گذاری روی رایانه‌های قابل‌حمل، سهم بیشتری از بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهند و بتوانند کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کنند.

تمرکز بیشتر تولیدکنندگان رایانه‌های شخصی بر لپ‌تاپ‌ها موجب شده است تا ظرف یک سال گذشته شاهد گسترش خدمات ارایه شده در آن‌ها و کاهش قیمت این محصولات باشیم. به دنبال این جریان، کارشناسان مرکز تحقیقاتی PC World بررسی جدیدی را انجام داده‌اند که به موجب آن 10 لپ‌تاپ برتر جهان مشخص شده است که نام و مشخصات آن‌ها را در زیر مرور می‌کنیم.

EliteBook 8440w شرکت اچ‌پی: این لپ‌تاپ یک صفحه‌کلید استاندارد را در خود جا داده که برای تایپ متن‌های طولانی بسیار مناسب است. این صفحه‌کلید که مهم‌ترین عامل افزایش فروش این محصول محسوب می‌شود، در کنار دیگر امکانات قابل ملاحظه چندرسانه‌ای آن قرار گرفته است. قیمت این محصول بین 1200 تا 1400 دلار است.

Envy 13 شرکت اچ‌پی: این لپ‌تاپ شباهت زیادی به سری رایانه‌های قابل‌حمل MacBook اپل دارد و طراحی زیبا و بدنه باریک آن باعث شده است تا عموم کاربران سراغ آن بروند. اگرچه قیمت این محصول اندکی گران است، اما زیبایی آن باعث شده است فروش بالایی در بازار داشته باشد. قیمت این لپ‌تاپ پیشرفته 1449 دلار است.

ThinkPad SL610 شرکت لنوو: این لپ‌تاپ با نام 2847-22U نیز شناخته می‌شود و برای کاربران تجاری و دانشجویان بهترین گزینه است. فناوری‌های پیشرفته و قیمت ارزان این محصول باعث شده است فروش بالایی در بازار داشته باشد. قیمت این لپ‌تاپ 899 دلار است.

MacBook Pro شرکت اپل: شرکت اپل مدل‌های مختلف سری لپ‌تاپ‌های MacBook Pro را روانه بازار می‌کند. اما مدل 15 اینچی آن با پردازنده 8/2 گیگاهرتزی بیشترین فروش را داشته است. این لپ‌تاپ که نخستین بار در ژوئن 2009 وارد بازار شد، زیبایی خاصی دارد و بسیار باریک طراحی شده است. باتری این لپ‌تاپ منحصر به‌فرد از نوع لیتیوم-پولیمر است و انرژی مورد نیاز کاربر را برای مدت طولانی در خود نگه می‌دارد. قیمت کنونی این لپ‌تاپ در بازارهای جهانی 1999 دلار است.

Aspire 5740G-6979 شرکت ایسر: این لپ‌تاپ ارزان که هم‌اکنون با قیمت کمتر از 750 دلار فروخته می‌شود، قابلیت‌های اجرایی مناسبی دارد و می‌تواند برای کاربرانی که فعالیت‌های پایه‌ای و معمولی را با رایانه شخصی انجام می‌دهند، بهترین گزینه باشد. سیستم صوتی ارایه شده در این لپ‌تاپ بسیار پیشرفته است.

Inspiron 15 شرکت دل: این لپ‌تاپ با نام 1564 نیز شناخته می‌شود و از قدرتمندترین لپ‌تاپ‌های شرکت دل به حساب می‌آید. کارشناسان این محصول را برای کاربران حرفه‌ای مناسب می‌دانند و آن را یکی از موفق‌ترین محصولات در بازار می‌شناسند.

ThinkPad T400s شرکت لنوو: کاربر با داشتن این لپ‌تاپ می‌تواند تمام امکانات مورد نیاز برای گشت‌وگذارهای اینترنتی، خدمات چندرسانه‌ای، انجام همزمان چند فعالیت رایانه‌ای را در اختیار داشته باشد. خرید این لپ‌تاپ به صاحبان شرکت‌های تجاری و کارمندان توصیه می‌شود.

Studio XPS 16 شرکت دل: سری لپ‌تاپ‌های Studio شرکت دل بسیار زیبا طرحی می‌شوند و این محصول نیز مانند مدل‌های پیشین خود بدنه براق و صیقلی دارد. طراحی زیبا، نمایشگر باکیفیت و قیمت مناسب این محصول مهم‌ترین عوامل در فروش بالای آن محسوب می‌شوند. این لپ‌تاپ 949 دلار قیمت دارد.

Satellite U505-S2980 شرکت توشیبا: این لپ‌تاپ که ظاهر نسبتاً معمولی دارد، با قابلیت‌های اجرایی خود کاربران را جذب می‌کند. برای این لپ‌تاپ یک نمایشگر مجزای لمسی نیز در نظر گرفته شده است که کار را برای استفاده از برنامه‌های داخلی آسان می‌کند. این لپ‌تاپ 992 دلار قیمت دارد.

UL80Vt-A1 شرکت ایسوس: طول عمر باتری این لپ‌تاپ بسیار زیاد است و از این رو کارشناسان آن را به کاربرانی که دائماً در سفر هستند، پیشنهاد می‌کنند.برای این لپ‌تاپ پردازنده گرافیکی باکیفیت و رابط کاربری پیشرفته‌ در نظر گرفته شده است که البته ظاهر آن به لپ‌تاپ‌های معمولی می‌نماید. این رایانه قابل‌حمل 942 دلار قیمت‌گذاری شده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed