وبلاگ کارگزار روابط عمومی - کتاب های «راهنمای جامع روابط عمومی2» و «رسانه اجتماعی» توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شدند.
کتاب «راهنمای جامع روابط عمومی2» به همت گروه ارتباطات شیفت و ترجمه زهرا بابازادگان با شمارگان 3000 نسخه و قیمت 2200 تومان توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی انتشار یافته است.
خوراک خبری، بلاگ نویسی، Memes، Tagging، پادکست ها، ویکی ها، راه اندازی شبکههای جمعی، بوکمارکینگ جمعی، مطالب مطبوعاتی رسانههای اجتماعی، IM و SMS، قهرمانان رسانههای اجتماعی و منابع و توصیهها از جمله بخشهای مختلف این کتاب هستند.
کتاب راهنمای مرجع روابط عمومی2(PR2.0)، یک منبع دینامیک و پویا عنوان شده است که هر کس میتواند آن را بروزرسانی و ویرایش نماید- چیزی شبیه ویکی.
در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: "روابط عمومی2" به سرعت پیش می رود و سخت است که همپایش حرکت کنیم- مخصوصاً وقتی مشتریانی دارید که شما را تحت فشار می گذارند. به همین دلیل است که این خودآموز زندگی شما را آسان تر خواهد کرد- به شما کمک می کند که منابع خبری روزانه خود را مدیریت و سازمان دهی کنید؛ شما را به ابزارهایی مجهز می کند تا رسانه های اجتماعی مربوط به مشتریان خود را پیدا کنید؛ و بینشی به شما می دهد که چگونه از رسانه های اجتماعی به سود خود بهره ببرید. به بیان ساده تر، شما را قادر خواهد ساخت که کارشناس روابط عمومی مطلع تر، آگاه تر و به روزتری شوید.
کتاب «رسانه اجتماعی» نوشته ترور کوک و لی هاپکینز با مطالب؛ وب2، شبکه های اجتماعی، ویکی ها، بلاگ نویسی و پادکست همراه است.
کتاب یاد شده در شمارگان 3000 نسخه از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به چاپ رسیده است.