تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: روابط عمومی

تاریخ ارسال: سه شنبه، 28 اردیبهشتماه 1389  

 

انتشار کتاب‌های «راهنمای جامع روابط عمومی۲» و «رسانه اجتماعی»

 
 

کتاب های «راهنمای جامع روابط عمومی2» و «رسانه اجتماعی» توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شدند. 

 
 

وبلاگ کارگزار روابط عمومی - کتاب های «راهنمای جامع روابط عمومی2» و «رسانه اجتماعی» توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شدند.

کتاب «راهنمای جامع روابط عمومی2» به همت گروه ارتباطات شیفت و ترجمه زهرا بابازادگان با شمارگان 3000 نسخه و قیمت 2200 تومان توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی انتشار یافته است.

خوراک خبری، بلاگ نویسی، Memes، Tagging، پادکست ها، ویکی ها، راه اندازی شبکه‌های جمعی، بوک‌مارکینگ جمعی، مطالب مطبوعاتی رسانه‌های اجتماعی، IM و SMS، قهرمانان رسانه‌های اجتماعی و منابع و توصیه‌ها از جمله بخش‌های مختلف این کتاب هستند.

کتاب راهنمای مرجع روابط عمومی2(PR2.0)، یک منبع دینامیک و پویا عنوان شده است که هر کس می‌تواند آن را بروزرسانی و ویرایش نماید- چیزی شبیه ویکی.

در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: "روابط عمومی2" به سرعت پیش می رود و سخت است که همپایش حرکت کنیم- مخصوصاً وقتی مشتریانی دارید که شما را تحت فشار می گذارند. به همین دلیل است که این خودآموز زندگی شما را آسان تر خواهد کرد- به شما کمک می کند که منابع خبری روزانه خود را مدیریت و سازمان دهی کنید؛ شما را به ابزارهایی مجهز می کند تا رسانه های اجتماعی مربوط به مشتریان خود را پیدا کنید؛ و بینشی به شما می دهد که چگونه از رسانه های اجتماعی به سود خود بهره ببرید. به بیان ساده تر، شما را قادر خواهد ساخت که کارشناس روابط عمومی مطلع تر، آگاه تر و به روزتری شوید.

کتاب «رسانه اجتماعی» نوشته ترور کوک و لی هاپکینز با مطالب؛ وب2، شبکه های اجتماعی، ویکی ها، بلاگ نویسی و پادکست همراه است.

کتاب یاد شده در شمارگان 3000 نسخه از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به چاپ رسیده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed