تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دسترسی به اینترنت

تاریخ ارسال: سه شنبه، 28 اردیبهشتماه 1389  

 

مدیرعامل شرکت مخابرات: کندی سرعت اینترنت به دلیل مراجعه زیاد به سایت‌های خارجی است

 
 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، مراجعه کاربران به سایتهای خارجی برای دریافت اطلاعات را موجب کاهش سرعت اینترنت در کشور عنوان کرد.  

 
 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، مراجعه کاربران به سایتهای خارجی برای دریافت اطلاعات را موجب کاهش سرعت اینترنت در کشور عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر در قم، صابر فیضی ظهر سه‌شنبه در مراسم افتتاح همزمان 115 پروژه مخابراتی به مناسبت هفته ارتباطات در استان قم، با بیان این که پایین بودن سرعت اینترنت در کشور به دلیل بحث زیر ساختی نیست، بیان داشت: علت پایین بودن سرعت اینترنت در کشور به دلیل این است که کاربران برای دریافت اطلاعات در زمینه‌های مختلف عمدتا به سایت‌های خارج از کشور مراجعه می‌کنند.

وی کمبود محتوا در داخل کشور را علت اصلی مراجعه کاربران به سایت‌های خارج از کشور عنوان کرد و افزود: کاربران اینترنتی در داخل کشور برای دریافت اطلاعات مثلا در زمینه دارو و یا یک نوع گیاه عمتدا از سایت‌های خارجی استفاده می‌کنند و این امر باعث شده تا برقراری ارتباط اینترنتی برای دریافت اطلاعات با خارج از کشور پانصد برابر ارتباطات تلفنی با خارج از کشور باشد.

باید از ظرفیت علمی شهر قم استفاده شود

وی قم را به دلیل دارا بودن مراکز علمی و پژوهشی و استقرار حوزه علمیه، شهر محتوا نامید و ابراز داشت: باید از ظرفیت شهر قم استفاده کرد چرا که ارتباط با سازمان‌ها و نهاد‌ها و تبادل اطلاعاتی با آنان سبب افزایش محتوا خواهد شد و این می‌تواند بستر مناسبی برای نشر فرهنگ و ارزشهای اسلامی در جهان باشد.

افتتاح سه هزار پروژه در کشور در هفته ارتباطات

وی از افتتاح سه هزار پروژه در هفته ارتباطات در کشور خبر داد و گفت: کشور ما در زمینه زیر‌ساخت‌های الکترونیک و جایگاه آی تی، فاصله چندانی با کشور‌های پیشرفته دنیا ندارد و ما با غنی‌سازی محتوا در این حوزه می‌توانیم بحث آموزش از راه دور، تدریس خصوصی، تلویزیون زنده و ... را حتی از طریق شبکه تلفن ثابت در منازل داشته باشیم.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با بیان این مطلب که فناوری اطلاعات می‌تواند در برقراری اصول یک زندگی بهتر موثر باشد، بر لزوم تعریف مشخص در زمینه نحوه استفاده از امکانات موجود در بحث آی تی و وجود مدیریت قوی در این زمینه تأکید کرد و افزود: هم اکنون در برخی از کشور‌ها همچون فرانسه و انگلیس در زمینه استفاده از امکانات و فناوری اطلاعات و ارتباطات تعریف مشخصی وجود ندارد و دولت این کشور‌ها از 2 سال قبل اقدام به ذخیره تمام ایمیل‌ها، اس ام اس، فاکس و تماس‌های تلفنی مشترکین کرده است و با استفاده از دوربین‌های مدار بسته هر لحظه زندگی آنان را حتی در منازل در کنترل خود درآورده است.

وی جایگزینی جنگ‌های سایبری به جای جنگ‌های فیزیکی و نظامی و استفاده از امواج به منظور انتقال انرژی‌های جایگزین را از مظاهر ایجاد یک تحول ارتباطاتی در جهان دانست و ادامه داد: با وجود توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات زمینه این نگرانی به وجود آمده تا نکند با استفاده از این توسعه ارتباطات، شکاف طبقاتی و تبعیض در بین جوامع بشری افزایش یابد و این نشان می‌دهد اگر ما به بحث مدیریت توجه نداشته باشیم دچار مشکلات فراوانی خواهیم شد.

فیضی در ادامه تقویت کیفیت شبکه اینترنت، ارائه سرویس‌های گوناگون با قیمت مناسب به مشترکین و غنی‌سازی محتوا را مهم‌ترین سیاست‌های شرکت مخابرات ایران در سال جاری عنوان کرد و بیان داشت: در سالی که به نام سال همت مضاعف و کار مضاعف نامگذاری شده است تمام سازمان‌ها و ادارات باید زمینه ارائه سرویس دهی به مردم از طریق سرویس‌های اطلاعاتی را فراهم کنند که با انجام این کار، کل مراجعات یک شهر می‌تواند در منازل انجام شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed