تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: بزرگداشت

تاریخ ارسال: سه شنبه، 28 اردیبهشتماه 1389  

 

پیام انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز جهانی ارتباطات

 
 

انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز جهانی ارتباطات پیام داد.  

 
 

انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز جهانی ارتباطات پیام داد.

در این پیام آمده است: "روز جهانی ارتباطات و به عبارتی روز روابط عمومی، امسال نیز مانند تمامی سالیان گذشته، یادآور تحولات تازه به تازه‌ای است که از دو جنبه‌ی اساسی بر زندگی مردم سراسر جهان، از جمله بر جامعه‌ی توسعه‌گرای ایران، تاثیرگذار بوده است.

یک جنبه از این تاثیرات، ناشی از توسعه و پیشرفت روزافزون تکنولوژیک در فضاهای مخابراتی، دیجیتالی و سایبری بر بهبود روزافزون سطح رفاه عمومی است. آسان‌سازی و روان‌سازی دسترسی به منابع اطلاعاتی و دستیابی به فرصت‌های تازه برای انتخاب مناسب‌تر کالاها و خدمات بخشی از این دستاوردهاست.

اما جنبه‌ی دیگر این تاثیرات، مربوط به زندگی اجتماعی، فرهنگی و معنوی بشر امروز است که یکی از موضوعات و فلسفه‌های عمده در علوم ارتباطات اجتماعی را تشکیل می‌دهد. امروزه مناسبات اقتصادی سیاسی و فرهنگی در تمامی جوامع تحت تاثیر ارزش‌های نوینی است که همسو با همین تحولات به مطالبات اصلی مردم، نهادهای صنفی و مدنی و درنتیجه به تعهدات و مسوولیت‌های دولت‌ها تبدیل شده‌اند.

مفاهیم و ارزش‌هایی چون مردم‌سالاری، دانایی محوری، شفاف‌سازی، پاسخ‌گویی، اصلاح‌گری و تغییرپذیری، تضارب آرا و احترام به نظرات و عقاید دیگران و گردش آزاد اطلاعات از جمله‌ی این مطالبات‌اند که به اشکال مختلف و متناسب با شرایط هر جامعه، رنگ و بوی بومی و ملی ولی نه دل‌بخواهی و سلیقه‌یی می‌پذیرند، اما روح و ماهیتی فرامرزی و جهان وطنی دارند.

انجمن روابط عمومی ایران به عنوان نهادی دیرپا و متعد نسبت به مسوولیت‌های حرفه‌یی خود، ضمن گرامیداشت 27 اردیبهشت "روز جهانی ارتباطات" یادآوری می‌نماید:

رخدادهای متنوع ارتباطی و از جمله سلسله همایش‌هایی که همه ساله به این مناسبت و به همت جمعی از تلاشگران عرصه‌ی علوم ارتباطات اجتماعی برگزار می‌شود، فرصتی مغتنم است تا طرح و بررسی همه جانبه‌ی این گونه مطالبات انسانی، اجتماعی و مدنی از منظر نهاد واسطی چون روابط عمومی در دستور کار قرار بگیرد.

بی‌شک در مناسبتی چون روز جهانی ارتباطات می‌توان در کنار رصد کردن تازه‌ترین تحولات نظری و علمی در حوزه‌ی ارتباطات، با نگاهی نقاد و سازنده با کالبد شکافی علل کاستی‌ها و ناکامی‌ها برای کاربست این دستاوردها در زندگی واقعی اجتماعی پرداخت، بر نقاط قوت و ضعف انگشت تاکید گذاشت و راه را از بیراهه بازشناخت. امید آن که این گونه تلاش‌های مسوولانه، همواره پایدار و با موفقیت همراه باشند".

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed