تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: فیلترینگ سایت‌ها

تاریخ ارسال: سه شنبه، 28 اردیبهشتماه 1389  

 

طرح فیلترینگ اینترنت چین در سازمان تجارت جهانی

 
 

معاون کمیسیون اروپا در جمع خبرنگاران در شانگهای گفت که "فایروال" اینترنتی چین یک مانع تجاری بوده و لازم است در چارچوب سازمان تجارت جهانی به آن پرداخته شود.  

 
 

معاون کمیسیون اروپا در جمع خبرنگاران در شانگهای گفت که "فایروال" اینترنتی چین یک مانع تجاری بوده و لازم است در چارچوب سازمان تجارت جهانی به آن پرداخته شود.

به گزارش ایسنا، این مقام هلندی که عهده‌دار برنامه‌های دیجیتال اروپا نیز است، اظهار کرد: فایروال تا زمانی که ارتباط را برای کاربران اینترنت مسدود و از جریان آزاد اطلاعات جلوگیری می‌کند، یک مانع تجاری محسوب می‌شود.

نیلی کروز که تا سال 2009 به‌عنوان کمیسر اروپایی در زمینه رقابت خدمت می‌کرد، اعلام کرد که این یکی از مسائلی است که باید در سازمان تجارت جهانی مورد رسیدگی قرار بگیرد.

وی که در مقر شرکت اشتراک‌گذاری چینی Tudou که رقیب سایت ویدیوی محبوب و مسدود شده یوتیوب در چین است، سخن می‌گفت، اظهار کرد که میزان اختلالی که فایروال برای هر کسب و کاری به‌وجود آورده متنوع است.

قوانین چینی شرکت‌های اینترنتی را ملزم می‌کنند محتوای ایراد دار از جمله هرزه‌نگاری و اطلاعات سیاسی مخالف حزب کمونیست حاکم را مسدود یا حذف کنند. سایت‌های شبکه اجتماعی مانند فیس بوک، یوتیوب، توییتر و فلیکر همگی در چین مسدود هستند.

آمریکا نیز طرح محدودیت‌های اینترنتی چین در سازمان تجارت جهانی را مورد بررسی قرار داده اما این سازمان در گذشته حق چین برای سانسور محتوای چاپی و صوتی و تصویری را مورد تایید قرار داد.

چین بیش از 400 میلیون کاربر دارد که بسیاری از آنان جوان و تحصیل کرده بوده و به‌طور روزافزون ساعات زیادی را برای سرگرمی در اینترنت سپری می‌کنند و اینترنت با وجود سانسور به منبعی برای افشای موارد جنجالی و فساد در دولت تبدیل شده است.

سایت Tudou که از قوانین سانسور دولتی پیروی می‌کند اعلام کرده که ماهانه صد هزار ویدیو را به دلیل داشتن محتوای مستهجن یا سیاسی حذف می‌کند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed