تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای مطبوعات

تاریخ ارسال: شنبه، 18 اردیبهشتماه 1389  

 

به‌دنبال ضررهای مالی بی‌سابقه، مجله‌ی نیوزویک فروخته می‌شود

 
 

در جدیدترین نشانه از وضع آشفته صنعت خبر، واشنگتن پست با صرفنظر کردن از مجله نیوزویک پس از گذشت بیش از چهل سال از فعالیت آن، این نشریه را به فروش گذاشت.  

 
 

در جدیدترین نشانه از وضع آشفته صنعت خبر، واشنگتن پست با صرفنظر کردن از مجله نیوزویک پس از گذشت بیش از چهل سال از فعالیت آن، این نشریه را به فروش گذاشت.

به گزارش ایسنا، این مجله که در دهه 1930 راه‌اندازی شد، اکنون یک برند جهانی به شمار می‌آید اما در مواجهه با کاهش اشتراک و کاسته شدن از درآمد تبلیغاتی، ضررده شده است.

رییس هیات مدیره شرکت واشنگتن پست در بیانیه‌ای اظهار کرد که نیوزویک مجله و وب‌سایت زنده و مهمی است و در شرایط فعلی ممکن است درجای دیگری مناسب‌تر ظاهر شود.

به گفته وی، ضررهای نیوزویک در سال‌های 2007 تا 2009 بی‌سابقه بوده و با وجود تلاش‌های مدیران و کارمندان این مجله، انتظار می‌رود هم‌چنان در سال 2010 ضررده باشد.

واشنگتن پست شرکت آلن اند کپانی را برای فروش احتمالی این مجله که در سال 1933 شروع به انتشار کرد و در سال 1961 توسط واشنگتن پست خریداری شد، حفظ کرده است.

نیوزویک نیز مانند سایر مجلات آمریکایی گرفتار افت شدید درآمد تبلیغات چاپی، کاهش مداوم تیراژ و روی آوردن خوانندگان به اخبار رایگان آنلاین شده است.

بخش نشر مجله واشنگتن پست که شامل نیوزویک، اسلیت و عناوین دیگر است، سال گذشته 29.3 میلیون دلار ضرر عملیاتی داشت. درآمد تبلیغاتی در نیوزویک سال گذشته 37 درصد کاهش یافت. تصمیم برای فروش نیوزویک به‌دنبال مجموعه اقدامات انجام گرفته برای کاهش هزینه‌ها در واشنگتن پست است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed