تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلفن همراه

تاریخ ارسال: شنبه، 11 اردیبهشتماه 1389  

 

بیشتر جوانان چینی با موبایل به اینترنت می‌روند

 
 

یافته‌های یک بررسی جدید نشان داد بیشتر جوانان چینی از تلفن‌های همراه که در مقایسه با رایانه‌های دسکتاپ، ابزار ارزان تر و راحت تری برای دسترسی به اینترنت هستند، استفاده می‌کنند.  

 
 

یافته‌های یک بررسی جدید نشان داد بیشتر جوانان چینی از تلفن‌های همراه که در مقایسه با رایانه‌های دسکتاپ، ابزار ارزان تر و راحت تری برای دسترسی به اینترنت هستند، استفاده می‌کنند.

به گزارش ایسنا، طبق این بررسی که توسط سازمان دولتی مرکز اطلاعات شبکه اینترنت چین انجام گرفته، حدود سه چهارم از 195 میلیون کاربر اینترنت پایین 25 سال این کشور که تقریبا نیمی از جمعیت آنلاین این کشور را تشکیل می دهند در سال 2009 با استفاده از تلفن همراه به اینترنت دسترسی یافته اند که نسبت به یک سال قبل 50 درصد افزایش نشان می‌دهد.

بر اساس این گزارش، برای نخستین بار است که تلفن همراه به عنوان منبع بزرگ برای استفاده از اینترنت در میان جوانان چینی شناخته می‌شود.

بررسی مذکور شواهد بیشتری را از اهمیت رشد بازار اینترنت موبایل چین که طبق آمار رسمی، با بیش از 765 میلیون کاربر، دارنده بزرگترین شمار مشترکان تلفن همراه در جهان است، فراهم می‌کند.

همچنین حدود 70 درصد از کاربران اینترنت جوان چینی از رایانه‌های دسکتاپ استفاده می‌کنند که نشان می‌دهد بسیاری از کاربران باسواد اینترنتی از هر دو روش برای آنلاین شدن بهره می‌گیرند.

طبق این گزارش، جوانان چینی از اینترنت برای گوش کردن به موسیقی، اجرای بازی و تماشای کلیپ‌های ویدیویی استفاده می‌کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed