تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 8 اردیبهشتماه 1389  

 

هشدار کارشناسان نسبت به حضور کارمندان در شبکه‌های اجتماعی

 
 

این روزها شبکه‌های اجتماعی بیشترین محبوبیت را نزد کارکنان سازمان‌ها و ادارات دارند و در این میان، مراکز امنیتی هشدار داده‌اند که افزایش حضور کارمندان در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند مشکلات فراوانی را به همراه داشته باشد.  

 
 

این روزها شبکه‌های اجتماعی بیشترین محبوبیت را نزد کارکنان سازمان‌ها و ادارات دارند و در این میان، مراکز امنیتی هشدار داده‌اند که افزایش حضور کارمندان در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند مشکلات فراوانی را به همراه داشته باشد.

به گزارش فارس به نقل از پی‌سی‌ورلد، مرکز nCircle با انجام تحقیقات جدید روی 257 کارشناس امنیتی اعلام کرد که افزایش حضور کارمندان در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند مشکلات عدیده‌ای را متوجه سازمان مربوطه کند.

به گفته این مرکز، از بین کارمندانی که وارد شبکه‌های اجتماعی می‌شوند و خدمات آن‌ها را مورد استفاده قرار می‌دهند، تنها 59 درصد قوانین شرکت خود برای حضور در رسانه‌های اجتماعی را رعایت می‌کنند.

در این بررسی مشخص شد که 39 درصد سازمان‌ها استفاده از شبکه‌های اجتماعی و خدمات مربوط به آن‌ها را برای کارمندان خود ممنوع کرده‌اند. همچنین، 46 درصد کارشناسان امنیتی شرکت کننده در این تحقیق از رعایت قوانین مربوطه برای حضور یا عدم حضور کارمندان در شبکه‌های اجتماعی تردید داشتند.

"اندرو استورمز " مدیر عملیات‌های امنیتی مرکز nCircle گفت: اگرچه حدود 40 درصد سازمان‌ها حضور کارمندان خود در شبکه‌های اجتماعی را ممنوع کرده‌اند، اما این اقدام به عنوان یک عکس‌العمل سریع و ناکافی در مقابل خطرات شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود و چندان کارآمد و اثرگذار نیست. نگرانی اصلی در مورد حضور کارمندان در شبکه‌های اجتماعی با نحوه حضور آن‌ها در این مراکز پررنگ‌تر می‌شود و مدیران باید در مقابل این اقدامات کارمندان خود عکس‌العمل مناسب نشان دهند.

بررسی حاضر نشان داد که در حال حاضر 60 درصد سازمان‌ها و ادارات برای حضور کارمندان خود در شبکه‌های اجتماعی قوانین واحد تنظیم کرده‌اند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed