تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: سخت‌افزار

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 8 اردیبهشتماه 1389  

 

جدیدترین فهرست ۱۰ نت‌بوک برتر جهان منتشر شد

 
 

کارشناسان در آخرین بررسی خود لیست 10 نت‌بوک برتر جهان را منتشر کرده‌اند و قابلیت‌های هر یک از آن‌ها را به اختصار توضیح داده‌اند.  

 
 

کارشناسان در آخرین بررسی خود لیست 10 نت‌بوک برتر جهان را منتشر کرده‌اند و قابلیت‌های هر یک از آن‌ها را به اختصار توضیح داده‌اند.

به گزارش فارس به نقل از پی‌سی‌ورلد، رایانه‌های شخصی همواره بازار داغی داشته‌اند و سود خوبی را از آن تولیدکنندگان کرده‌اند. اما طی چند سال اخیر محبوبیت رایانه‌های قابل‌ حمل یا همان نوت‌بوک‌ها افزایش چشمگیری یافته و در این میان، از سال گذشته بر محبوبیت نسل جدید رایانه‌های قابل حمل موسوم به نت‌بوک‌ها بیشتر شده است.

نت‌بوک‌ها که سری جدید رایانه‌های همراه محسوب می‌شوند، چند خاصیت مشترک دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نمایشگر کوچک،‌ پردازنده معمولی برای انجام کارهای مقدماتی رایانه‌ای،‌ امکانات ویژه برای اتصال به اینترنت،‌ قیمت ارزان و عدم قابلیت ارتقاء اشاره کرد. این رایانه‌ها که امروزه توسط شرکت‌های مختلف تولید و به فروش می‌رسند، محبوبیت زیادی نزد کاربران دارند و از این رو کارشناسان مرکز پی‌سی‌ورلد در آخرین بررسی خود بهترین و محبوب‌ترین نت‌بوک‌های جهان را مشخص کرده‌اند که در زیر آن‌ها را مرور می‌کنیم.

Eee PC 1201N ایسوس: این نت‌بوک نسبت به مدل‌های مشابه موجود در بازار تصاویر ویدیویی را با کیفیت مناسب‌تر به نمایش می‌گذارد و نمایشگر بزرگ و باکیفیتی را نسبت به عموم نت‌بوک‌ها ارایه می‌دهد. تنها مشکلی که با این محصول وجود دارد، قیمت آن است که اندکی بالا به نظر می‌رسد.

ThinkPad X100e لنوو: روی این نت‌بوک پردازنده پرسرعت Neo ساخت شرکت AMD نصب شده است. اما اگر جزء آن دسته از کاربرانی هستید که با یک بار شارژ قصد استفاده از نت‌بوک خود به مدت یک شبانه روز را دارید، این محصول برای شما مفید نیست.

Mini 5102 اچ‌پی: طراحی این نت‌بوک بسیار زیبا است و از نظر ظاهری توجه همه کاربران را در نگاه اول به خود جلب می‌کند. اما در کل شرکت اچ‌پی معتقد است که این محصول بیشتر برای کاربران تجاری و سازمانی مناسب است. زیرا امکانات داخلی آن باعث شده تا قیمت محصول اندکی گران باشد و کاربران خانگی نتوانند آن را به راحتی خریداری کنند.

LT2118u گیت‌وی: این نت‌بوک در اصل نمونه ارتقاء یافته مدل قبلی نت‌بوک گیت‌وی محسوب می‌شود و بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. طراحی زیبا و طول عمر زیاد باتری مهم‌ترین مواردی هستند که کاربر را برای خرید آن ترغیب می‌کنند.

mini NB305-N310 توشیبا: این نت‌بوک که ظاهر آن به رایانه‌های قابل‌ حمل تخصصی و حرفه‌ای می‌نماید، صفحه‌کلید بسیار راحتی دارد که کاربر می‌تواند متن‌های طولانی را به راحتی در آن تایپ کند. برای این صفحه‌کلید یک صفحه لمسی ویژه با اندازه بزرگ نیز در نظر گرفته شده است که امکان استفاده از برنامه‌های داخلی را آسان می‌کند. البته گفته می‌شود که این نت‌بوک برای تماشای تصاویر ویدیویی آنلاین گزینه مناسبی محسوب نمی‌شود.

IdeaPad S10-3 لنوو: این محصول از پرفروش‌ترین نت‌بوک‌های جهان محسوب می‌شود و بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. اگر چه قیمت این نت‌بوک اندکی گران است، اما امکانات پیشرفته داخلی آن موجب شده است تا کاربران زیادی نسبت به خرید آن ترغیب شوند.

N210 سامسونگ: این نت‌بوک که نمایشگر منحصر به‌فردی را در خود جا داده است که علاوه بر پخش تصاویر با کیفیت مناسب، امکان تماشای اطلاعات و تصاویر زیر نور مستقیم خورشید را نیز برای کاربر فراهم می‌کند. البته باید اعلام کرد که بدنه این نت‌بوک تنها به رنگ توسی کمرنگ ساخته شده و همین مسئله موجب شده است تا همه کاربران علاقمند به خرید آن نشوند.

LT2120u گیت‌وی: طول عمر باتری این نت‌بوک بسیار زیاد است و به همین خاطر برای آن دسته از کاربرانی که با رایانه‌ قابل‌ حمل خود سفرهای طولانی انجام می‌دهند، مفید است. این نت‌بوک مبتنی بر پردازنده Atom N450 اینتل ساخته شده است و نمایشگر 1/10 اینچی دارد.

Eee PC 1001p-MU17 ایسوس: این نت‌بوک امکان اتصال به شبکه‌های اینترنتی منطقه‌ای و محلی را با قابلیت‌های فراوان خود آسان می‌کند و در این زمینه امکانات بیشتری را نسبت به نمونه‌های مشابه موجود در بازار در خود جا داده است.

NB305-N410BL توشیبا: این نت‌بوک باتری پردوامی دارد و نمایشگر باکیفیت آن امکان تماشای تصاویر با کیفیت مناسب و ایده‌آل را فراهم می‌کند. بدنه این نت‌بوک زیرا طراحی شده است و البته قیمت نسبتا گرانی دارد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed