تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 8 اردیبهشتماه 1389  

 

تعداد سناتورهای معترض به فیس‌بوک به چهار نفر رسید

 
 

در حالی که مدیران سایت فیس بوک کماکان بر اجرای سیاست های قبلی خود در حوزه حریم شخصی کاربران این سایت اصرار دارند، سناتورهای آمریکایی خواستار تجدید نظر در این زمینه هستند.  

 
 

در حالی که مدیران سایت فیس بوک کماکان بر اجرای سیاست های قبلی خود در حوزه حریم شخصی کاربران این سایت اصرار دارند، سناتورهای آمریکایی خواستار تجدید نظر در این زمینه هستند.

به گزارش فارس به نقل از یواس ای تودی، سناتورهای مجلس سنای آمریکا و بسیاری از صاحب نظران عرصه فناوری معتقدند فیس بوک با سیاست های نه چندان سختگیرانه خود امنیت 400 میلیون نفری را که از امکانات این شبکه اجتماعی استفاده می کنند به خطر انداخته است.

فیس بوک جستجوی اطلاعات کاربران این سایت را ساده تر کرده و حتی اگر کاربران تمایلی به این امر نداشته باشند برخی از اطلاعات آنها در دسترس اشخاص ثالث قرار می گیرد. مدیران فیس بوک معتقدند در عصر دیجیتال تعریف حریم شخصی تغییر کرده و نباید مانند گذشته در این مورد سخت گیری کرد. اما بسیاری هم هستند که این ایده را تایید نمی کنند.

روز سه شنبه چهار سناتور امریکایی دموکرات از فیس بوک خواستند تا به کاربران خود امکان دهد کنترل بیشتری بر روی نحوه نمایش اطلاعات شخصیشان برای اشخاص ثالث داشته باشند و رضایت آنان را در این زمینه جلب کند.

به نظر می رسد فشارهای سیاسی بر فیس بوک سرانجام این شرکت را وادار به تغییر سیاست گذاری های خود کند، هر چند در این زمینه تردید هایی وجود دارد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed