تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای مطبوعات

تاریخ ارسال: سه شنبه، 7 اردیبهشتماه 1389  

 

مبارزه دو روزنامه برای تصاحب نیویورک

 
 

با آغاز انتشار نسخه ویژه نیویورک روزنامه وال استریت ژورنال، این نشریه برای رویارویی با نیویورک تایمز می‌شود.  

 
 

با آغاز انتشار نسخه ویژه نیویورک روزنامه وال استریت ژورنال، این نشریه برای رویارویی با نیویورک تایمز می‌شود.

به گزارش ایسنا، وال استریت ژورنال روز دوشنبه نسخه ویژه نیویورک این روزنامه را نمایش داد که وعده می‌دهد رقابت شدیدی برای به دست آوردن خوانندگان و درآمد تبلیغاتی با نشریه‌ای داشته باشد که مدت‌هاست بر این شهر مسلط بوده است.

این شیوه اقدام تهاجمی روپرت مرداک که شرکت نیوزکورپ را به یک غول روزنامه و سرگرمی تبدیل کرد، شناخته شده است.

مرداک 79 ساله که صاحب امپراطوری رسانه‌یی نیوزکورپ است، ماه گذشته با دعوت نیویورک تایمز به مبارزه، اعلام کرده بود که نسخه نیویورک وال استریت ژورنال به صورت تمام رنگی منتشر خواهد شد و تمامی وقایع مربوط به سیاست‌های ایالتی و محلی، کسب و کار، فرهنگ و ورزش را تحت پوشش قرار خواهد داد.

مرداک از زمانی که داوجونز، شرکت مادر وال استریت ژورنال را در سال 2007 به مبلغ پنج میلیارد دلار از خانواده بنکرافت خریداری کرد، این روزنامه را از یک نشریه تقریبا اقتصادی به نشریه عمومی‌تری تبدیل کرده است.

سالزبرگ، ناشر تایمز که خانواده‌اش بیش از یک قرن است، این روزنامه را اداره می‌کنند، وارد بحث با مرداک نشده در عوض این جانت رابینسون، رییس و مدیر اجرایی شرکت تایمز بود که هفته گذشته به چالش مرداک پاسخ داد.

به گفته رابینسون، این شرکت هرگز از رقابت دور نبوده و به خوبی می‌داند که چگونه رقابت کرده و از آن لذت ببرد.

وی در ادامه اظهار کرده است که انتظار ندارد تبلیغ‌کنندگان تایمز را برای ژورنال ترک کنند، حتی اگر آنگونه که گزارش شده این روزنامه نرخ تبلیغات را تا 80 درصد کاهش دهد و از نظر حجم نیز بی‌شک ژورنال با دادن تبلیغات رایگان بسیار، آن را افزایش می‌دهد اما تایمز این کار را انجام نمی‌دهد زیرا تبلیغ‌کنندگان به خوبی می‌دانند تبلیغات رایگان در هر روزنامه‌ای لزوما به اندازه تبلیغات پولی در روزنامه‌ای با مخاطبان بسیار مثبت موثر نخواهد بود.

شرکت تایمز همچنی به تبلیغات دست زده تا شمار مخاطبان زیاد این روزنامه در چاپ و اینترنت را در مقایسه با وال استریت ژورنال برجسته سازد.

تایمز در زمینه شمار خواننده در بازار نیویورک برتری دارد اما اگر قرار باشد مبارزه طولانی در کار باشد مرداک، رییس هیات مدیره نیوزکورپ پول بیش‌تری برای خرج کردن دارد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed