تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: سینما - تئاتر

تاریخ ارسال: دوشنبه، 6 اردیبهشتماه 1389  

 

۸۸ درصد کاربران فیلم‌ها را با دی.‌وی.‌دی تماشا می‌کنند

 
 

نتایج حاصل از یک مطالعه جدید نشان داد، کاربران همچنان ترجیح می‌دهند که به‌جای بارگذاری فیلم‌ها و یا تماشا‌های آن‌ها به صورت آنلاین، فیلم‌ها را با دیسک‌های DVD خریداری کنند.  

 
 

نتایج حاصل از یک مطالعه جدید نشان داد، کاربران همچنان ترجیح می‌دهند که به‌جای بارگذاری فیلم‌ها و یا تماشا‌های آن‌ها به صورت آنلاین، فیلم‌ها را با دیسک‌های DVD خریداری کنند.

به گزارش فارس به نقل از سی‌نت، شرکت تحقیقاتی NPD Group بر پایه تحقیقات جدید خود اعلام کرد، طی سه ماه نخست سال جاری میلادی میزان پرداخت هزینه از جانب کاربران خانگی آمریکایی برای خرید و اجاره دیسک‌های دی‌وی‌دی و بلو-ری تا 88 درصد افزایش یافت.

به طور میانگین، هر کاربر آمریکایی برای خرید یا اجازه این دیسک‌ها ماهانه 25 دلار پرداخت می‌کند و این در حالی است که 63 درصد این افراد دیسک‌های دی‌وی‌دی را می‌خرند، 7 درصد اقدام به خرید دیسک‌های بلو-ری می‌کنند، 18 درصد این دیسک‌ها را اجاره می‌کنند، 9 درصد فایل‌های ویدیویی را به صورت آنلاین تماشا می‌کنند و تنها 3 درصد فیلم‌های مورد علاقه خود را از اینترنت بارگذاری می‌کنند.

در حالی که همچنان بر محبوبیت دیسک‌های دی‌وی‌دی و بلو-ری افزوده می‌شود، محبوبیت مشاهده فیلم‌‌ها به صورت آنلاین ثابت باقی مانده است. در طول سه ماه گذشته، 9 درصد کاربران آنلاین اظهار داشتند که به صورت آنلاین فیلم تماشا کرده‌اند که این رقم برای سال گذشته تنها 5 درصد گزارش شده بود.

در این میان، 8 درصد کاربران یک فیلم ویدیویی را به صورت آنلاین اجاره کردند که این رقم نیز بازگو کننده رشد 4 درصدی در این زمینه است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed