تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: دوشنبه، 6 اردیبهشتماه 1389  

 

چشم‌داشت غول‌های فن‌آوری به بازار اینترنت عربی

 
 

به گفته مدیران مایکروسافت و گوگل، یکپارچگی بیش‌تر قابلیت‌های زبان عربی در اینترنت و معماری فن‌آوری دسترسی میلیون‌ها کاربر عربی‌زبان به دنیای دیجیتال را تضمین می‌کند.  

 
 

به گفته مدیران مایکروسافت و گوگل، یکپارچگی بیش‌تر قابلیت‌های زبان عربی در اینترنت و معماری فن‌آوری دسترسی میلیون‌ها کاربر عربی‌زبان به دنیای دیجیتال را تضمین می‌کند.

به گزارش ایسنا، به گفته آنان با وافرتر شدن دستگاه‌ها و برنامه‌ها در کشورهای کمتر توسعه‌یافته محتوای آن‌ها رشد کرده و یک اقتصاد الکترونیکی نورس شکوفا می‌شود.

به گفته کرگ ماندی، مدیر پژوهش و استراتژی مایکروسافت، با اینکه استفاده از اینترنت دنیای عربی از سال 2000 رشد سریع‌تری نسبت به نقاط دیگر داشته و هزینه‌های دسترسی در آن کم‌تر شده اما محتوا به این زبان هم‌چنان پایین‌تر از اهمیت آن و درآمد تبلیغاتی اندک مانده است.

محتوای عربی کم‌تر از یک درصد از کل اطلاعات را تشکیل می‌دهد، در حالی که عرب‌زبانان پنج درصد از کل جمعیت جهان محسوب می‌شوند.

به گفته مدیر بازاریابی منطقه‌ای گوگل، پورتال عربی‌زبان دایره‌المعارف ویکی‌پدیا، کلمات کم‌تری از وب‌سایت کاتالانی آن دارد و یکی از طرح‌های بزرگ این شرکت قادر ساختن کاربران عرب‌زبان برای یافتن ابزار مناسب به‌منظور غنی کردن محتوای عربی است.

درآمد منطقه‌ای در تبلیغات آنلاین در سال 2009 در حدود 90 میلیون دلار بود که بیش‌تر از 66.5 میلیون دلار در سال 2008 و 38 میلیون دلار در سال 2007 است اما هم‌چنان در مقایسه با 5.3 میلیارد دلار در انگلیس ناچیز محسوب می‌شود.

هر دو شرکت گوگل و مایکروسافت عربی را برای توجه ویژه به آن‌ها در صدر 10 زبان در اولویت قرار داده‌اند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed