تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: جشنواره

تاریخ ارسال: جمعه، 3 اردیبهشتماه 1389  

 

سومین جشنواره ترافیک و رسانه روز خبرنگار برگزار می‌شود

 
 

سومین جشنواره ترافیک و رسانه با اختصاص بخش ویژه آن به موضوع رانندگی روی خط حقوق مردم در روز خبرنگار برگزار می‌شود.  

 
 

سومین جشنواره ترافیک و رسانه با اختصاص بخش ویژه آن به موضوع رانندگی روی خط حقوق مردم در روز خبرنگار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، صدرالدین علی‌پور، مدیر اجرایی این جشنواره اعلام کرد: اصحاب رسانه به عنوان مؤثرترین افراد در انتقال پیام به سطح جامعه، آگاهی شهروندان را در این زمینه ارتقاء داده و مطالبات مردم را به مسئولان منعکس می‌کنند.

وی افزود: به منظور گسترش فرهنگ و رفتار صحیح ترافیک و ارزیابی فعالیت‌های رسانه‌ای در این زمینه، جشنواره امسال در 15 محور و 3 بخش مطبوعات، رادیو و تلویزیون و عکس و کاریکاتور برگزار می‌شود.

علی‌پور مشارکت اصحاب رسانه در برگزاری دو جشنواره گذشته را نشان‌دهنده توجه رسانه‌های جمعی به امر ترافیک و موفقیت جایگاه این جشنواره میان خانواده رسانه دانست و تصریح کرد: مهمترین نهادی که می‌تواند به ایحاد تسهیلات شهر الکترونیک از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط و نهادینه شدن این فرهنگ در جامعه کمک کند، رسانه‌های جمعی هستند.

بر اساس این گزارش، ترافیک و فرهنگ تعارف در زندگی، حمل و نقل عمومی کارآمد (با تأکید بر نقش مترو)، ترافیک، انسان، خودرو و ایمنی، توسعه پایدار و مدیریت واحد شهری، ترافیک و سفرهای بی هدف شهری و مدیریت تقاضای سفر، از محورهای سومین جشنواره مذکور به شمار می‌روند.

موتورسوارن، عابران پیاده، سلامت خودرو و معاینه فنی، شهر دیجیتال و سیستم‌های هوشمند، خودروهای فرسوده و آلودگی‌های زیست‌محیطی و خصوصی‌سازی حمل و نقل عمومی، از دیگر محورهای مورد توجه در جشنواره فوق است.

سومین جشنواره ترافیک و رسانه همزمان با روز خبرنگار 17 مرداد امسال برگزار می‌شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed