تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: سه شنبه، 31 فروردینماه 1389  

 

یک مایکروسافتی به یاهو ملحق شد

 
 

یاهو، بلیک ایروینگ، یکی از اعضای سابق هیات مدیره مایکروسافت را به‌عنوان مدیر محصول جدید این شرکت منصوب کرد. 

 
 

یاهو، بلیک ایروینگ، یکی از اعضای سابق هیات مدیره مایکروسافت را به‌عنوان مدیر محصول جدید این شرکت منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، بلیک ایروینگ جایگزین آری بالوق می‌شود که به تازگی و به دلایل شخصی از سمت خود کناره‌گیری کرد.

کارول بارتز یک ماه پس از این که در ماه ژانویه 2008 به سمت مدیر اجرایی یاهو منصوب شد، به سازماندهی بزرگی در ساختار مدیریتی این شرکت دست زده و گروه‌های مختلف فن‌آوری و محصولات را در یک گروه واحد به سرپرستی بالوق یکی کرده بود.

ایروینگ از 17 ماه می عهده‌دار این سمت می‌شود، در حالی که یاهو اعلام کرد پراباکار راگاوان به‌عنوان مدیر علمی این شرکت همچنان به فعالیت ادامه می‌دهد.

کارول بارتز در اظهاراتی گفته است: با مدیرانی مانند بلیک ایروینگ و پراباکار مطمئن است که این شرکت نوآوری و فن‌آوری را افزایش داده و به بینش محور زندگی آنلاین مردم بودن می‌رسد.

ایروینگ مدیریت کسب و کار مصرف‌کننده و تبلیغات یاهو را برعهده می‌گیرد و انتظار می‌رود سرویس‌های جدیدی و بهبود یافته‌ای را برای بازاریابان عرضه کند.

انتصاب مدیر سابق مایکروسافت موفقیت یک‌باره‌ای برای بارتز خواهد بود که سعی می‌کند شهرت یاهو در این صنعت و همچنین روحیه کارمندانش را احیا کند. ایروینگ در مایکروسافت تیمی را رهبری کرده که سرویس‌های اینترنتی، پلت‌فرم‌های طراحان و اکوسیستم تبلیغاتی را ساخته است.

یاهو که یکی از مقصدهای آنلاین محبوب در آمریکا به شمار می‌رود، در بازار جست‌وجو تحت‌الشعاع گوگل قرار گرفته و با رقابت فزاینده از سوی سایت‌های شبکه اجتماعی مانند فیس‌بوک مواجه است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed